Powered By Blogger

неделя, 25 август 2013 г.

Приготви се за пътуване с мен

Преди предишното ми пътуване в Пампорово не успях да напиша ревю за козетиката, която взимам с мен, но сега ще коригирам този пропуск. Предстои ми едноседмична почивка в Боровец и вече съм стегнала куфарите. Ето какво е съдържанието на багажа ми:


В шишето за пътуване съм пресипала измиващия гел за лице с пъпеш и краставица на Bilka, с който си махам грима под душа. Както вече написах съм голям фен на защитния крем на Бочко и Mixa Balancing cream. Купих си тампони за почистване на грим на Ebelin в удобен компактен размер от 30 броя. 


Обичам да нося с мен два вида дезодоранти - ролков и стик. В случая това са фаворитите ми - Lycia deo nature и Dove go fresh cucumber & green tea scent. Взела съм тоалетната вода на BU fancy cinderella, която има сладникав аромат и я обожавам. Освен това е и трайна.


Към декоративната козметика съм включила трите ми любими червилав момента - на Avon, essence, Maybelline както и балсама за устни на Nivea fruity shine strawberry.


За коса съм взела шампоан на Rene Furterer с босилек, балсама на Balea professional oil repair и подхранващия крем без изплакване на Macadamia - всичките в удобен травъл размер.


Други продукти, които съм натъпкала в багажа са душ гел на Nivea, избелваща паста blend-a-med, универсален крем Nivea Soft и любимата ми самобръсначка за еднократна употреба на Balea с три ножчета.


Декоративната ми козметика ваключва BB крема на Garnier, страхотната спирала essence I love extreme, прасковен руж на Catrise, кафяв молив за очи на Maybelline colorama  и любимото ми увеличително огледалце. По принцип заминавам с идеята да не се гримирам докато съм там, за да дам малко почивка на кожата на лицето си, но за всеки случай си взех тези продукти. 

Не мога да не се похваля с трите ми придобивки от разпродажбата в New Yorker :)


Разбира се не ходя на почивка без списание и много книги, събрани в таблета ми.


Това е от мен за сега. Пожелавам ви успешна и позитивна седмица и много приятни емоции в края на лятото. Поздравявам ви с Михаела Филева и новата й свежарска песен http://www.youtube.com/watch?v=vm1801eWp1U


                                          Bella <3




2 коментара:

  1. Много готини продукти!Харесвам много и тъмно синята туника.Замислям се и аз да си взема от ДМ шампоан и балсам в травъл размер,че и на мен ми предстои пътуване скоро :)
    Имаш си и нова последователка.

    http://dreamsof-beauty.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Всъщност туниката е черна :) Винаги се радвам на новите ми последователи :))) Няма да съжаляваш ако си купиш продуктите, много са практични при пътуване и винаги може да са ти под ръка.

      Изтриване