Powered By Blogger

вторник, 13 август 2013 г.

Нови козметични попълнения

Днес бях на разходка до Lilly и си купих четири нови козметични продукта. Ако продължавам с постоянните си посещения в дрогериите, ще докарам семейството до фалит :) А сега като отворят нов магазин на Lilly на бул. Витоша - буквално на една пряка от мен, ще съм обречена на всекидневен шопинг :)))
До тук с лиричните отклонения. Купих си червило на Catrice Ultimate Colour - 050  Princess Peach. В магазина цветът ми се стори доста по-различен. Изненадах се, че на дневна светлина е толкова пастелно оранжев. Установих, че трябва да нанасям само един 
слой, за да не е прекалено наситен цветът. Това е първото ми червило на тази марка и определено ми хареса. Специално  Princess Peach бих определила като подходящо червило за лятото. Цветът е много интересн и за съжаление не можах да го  уловя добре с фотоапарата.Ако ви се носи нещо ярко, различно и модерно - определено ви го препоръчвам. 
Другата ми придобивка е Defining Blush отново на Catrise 050 Apropos Apricot. Ружът е с приятен прасковен цвят, примесен с малко брокат. Съчетава се префектно с  Princess Peach - днес изпробвах тази комбинация и останах много доволна.Ружът има удобна кутийка, която се оказа удароустойчива, след като я изпуснах на земята и нямаше поражения. От стелажа на Catrisе си взех каталог на всичките им продукти за пролет-лято 2013г с посочени цени. Към покупките ми спада и клцевия гел за нокти на Perfect, който ще използвам за пъви път и удобна малка опаковка от   масления лакочистител Lilly.


В тази връзка не мога да не се похваля с новата ми скосена четка за руж от Jumbo на цена от 3 лв. Още се уча как правилно да я използвам, но много ми харесва - мека е и удобна за ползване. 
Оттам си купих и още един коплект шишета за пътуване от 80 ml. Голямо удобство са и според етикета шишетата са съгласувани с законодателствата на летищата за пренасяне на течности. 








                                                          Пожелавам ви прохладна вечер.
                                                                                                                  
                                                                                                                    Bella

4 коментара:

  1. Имах същата четка от Джъмбо.Може би и най-удобната ми четка за руж, но при редовно миене много бързо се разпадна :( Сега й търся заместник :))

    ОтговорИзтриване
  2. Предполагам, че четката за руж на essece e по-качествена и затова е на двойна цена - 6 лв :)

    ОтговорИзтриване
  3. За този гел на Пърфект съм чувала добри отзиви,а на ружа на Catrice му "хвърлих" око ;)
    http://dreamsof-beauty.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  4. И двата продукта си заслужават :)

    ОтговорИзтриване