Powered By Blogger

неделя, 11 август 2013 г.

Macadamia подхранващ крем vs Balea мляко за коса

Реших да сравня два продукта, които  от един и същ ценови клас  и имат еднакво предназначение. Ще започна с Macadamia nourishing leave in cream. Опаковката е 60 ml, а цената е 6.50 лв от магазините на zlatna ribka. При първоначалното му отваряне ми направи добро впечатление,че продуктът е запечатан. Но за да се махне станиола, трябваше да отвъртя зелената капачка на дъното на тубичката,  вследствие на което започна да излиза голямо количество крем. Това определено не е най-удобната опаковка, но пък дизайнът на всички продукти Macadamia е много оригинален. Подхранващият крем без изплакване има много лек аромат. За мое съжаление не е класическия аромат на марката като маслото и спреят за коса Macadamia. Според упътването кремът се нанася на влажна или суха коса и се разресва. Аз лично го използвам на леко влажна, но не мокра коса като слагам по малко на краищата на косата, които са най-сухи. Харесва ми, че кремът леко приглажда косата без да я утежнява и в същото време я хидратира. Не мога да кажа, че при употребата на крема се е намалило времето за изсъхване на косата ми както обещава описанието на марката. За съжаление в състава на продукта има парабени.  
А сега няколко думи за овлажняващото мляко за суха и накъсана коса с манго и алое вера Balea. Опаковката е 200 ml и цената е около 6 лв. Помпичката прави използването на продукта истинско удоволствие. Ароматът наистина е страхотен, но за съжаление не се задържа дълго върху косата. За първи път използвах три изпопвания от млякото въхру леко влажна коса и установих, че съм прекалила с количеството, защото след няколко часа косата ми стана на клечки. След това използвах едно изпомпване, а косата ми вместо да изглежда хидратирана, беше много изпръхнала и стърчаща. Въпреки опитите  този продукт да ми бъде полезен, това се оказа невъзможно. Сега смятам да го ползвам като обикновен балсам. 

Надявам се да съм ви била полезна :-)
                                                                       

                                                                                                                                        XXX
                                                                                                                                        Bella

Няма коментари:

Публикуване на коментар