Powered By Blogger

петък, 23 август 2013 г.

Garnier nutrisse 7.3


От известно време в мен се породи желанието да си върна естествения цвят на косата, който  е на ниво седмица според скалата на боите. Тъй като моята коса е бояисвана със супер изсветляващи нюанси тази цел е трудно постижима. Проблемът се състои в това, че косата ми е в два цвята - ултра бяло русо отгоре и по-медно русо в по-долните слоеве. Последно се бях боядисвала с Garnier olia 8.13 и получих ужасен сиво-зеленеещ цвят, който за мое щастие падна бързо. Сега реших да си взема Garnier nutrisse 7.3 златисто русо, за да избегна евентуалното сивеене и да матирам супер русите ми кичури. Преди време бях използвала Garnier nutriss 100 и постигах много светъл рус цвят. 


След като забърках сместа имах чувството, че ще се отровя. Боята мирише много силно на амоняк. Едвам издържах да си намажа цялата коса като първо намазах корените, а след това дължините и седях около 25 минути. Освен това скалпът ми щипеше много неприятно. Учудих се на тази силна миризма, което ми подсказва за голямото количество амоняк, коеото се съдържа в боята, въпреки че това не е супер изсветляваща боя.


Боята трудно се отми и усещах косата си много суха и заплетена, въпреки че според производителя в нея трябва да има подхранващи масла. Използването на балсама, който е включен към съдържанието на боята, оправи до някъде положението. Въпреки това косата ми е много суха и с изпръхнали крайчета след боядисването 
Ето какъв резултат би се получил според опаковката:


Това е моят реален резултат:  
След


Преди

Получи се доста меден цвят, който на мен лично ми харесва, но съм сигурна, че бързо ще се отмие. За мое съжаление цветът стана много по-светъл от очакваното. Като заключение ще кажа, че не бих използвала повече Garnier nutrisse и ще продължа с опитите да докарам близък до естествения ми цвят. 

                                                                                            Bella



Няма коментари:

Публикуване на коментар