Powered By Blogger

вторник, 6 август 2013 г.

Нови покупки за август

Здравейте от гореща и прашна София. Моята почивка свърши и затова реших да  си доставя малко удвололствие като отида на шопинг. Сдобих се с дезодорант Nivea energy fresh lemongrass. Има страхотен свеж аромат, който ми действа освежаващо в тези горещини. Под въздействие на  реклама на Garnier си купих новата триминутна маска за коса Garnier fructis goodbay damage. Маската ухае на дъвка и изглежда гъста като консистенция. Нямам търпение да я пробвам. Преди доста време си взимах маската на garnier fructis в зелена опаковка и бях много доволна, но тогава косата ми не беше толкова третирана. Взех си и спиралата на  essence I love extreme заради страхотната четчица, която е много тънка и лесно се нанася на миглите. Не пропуснах да си купя и дезедорант на Balea sweet wonderland, който ухае на шоколад и е в удобна опаковка за носене в дамската ми чанта. Много се зарадвах, че списание Grazia излезе на пазара с книгата на Силвия Дей - "Открита пред теб". След като миналото лято прочетох "Петдесет нюанса сиво", ми е интересно да прочета и това ново заглавие. Този тип романи са идеални за разпалване на летни страсти. 
По препоръка на моя приятелка реших да изпробам стилизиращия тоник за коса на Balea volume effect. Към покупките спада и боята за коса Garnier nutrisse 7.3, с която ще гоня естествения ми цвят. Много ми хареса пясъчната блок пила в две стъпки на Agiva professional, защото ми се струва много удобна за употреба. Последната ми покупка са соли за баня мечта на Balea

Това е от мен за сега и до нови срещи :-)

2 коментара:

  1. Интересна ли е книгата? :)
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Честно казано е напълно идентична с "Петдесет нюанса сиво", която е много по-интересна и я превъзхожда като сюжет и герои.

    ОтговорИзтриване