Powered By Blogger

събота, 24 август 2013 г.

Avon ultra colour

Преди няколко дни получих като подарък от моя приятелка червило на Avon  - Ultra colour Twinkle Pink. По принцип съм много скептично настроена към козметика, която избираш по каталог и чакаш да получиш с дни при условие, че в магазините се предлага огромно изобилие от продукти. По думите на моята приятелка, която е дистрибутор на Avon, това червило е предпромоционално и предстои да бъде пуснато на пазара. В интерес на истината не съм запозната как точно седят нещата, но е факт, че съм пристрастена към него и вече няколко дни не използвам друго червило. Покривността е много добра, приятно изненадана съм от трайността, а освен това придава и обем. Опаковката е семпла, но елегатна. Лесно се нанася и оставя усещане за хидратирани и меки устни. Обожавам цвета - много нежно розов е и има лек брокат, който визуално уголемява устните. Само за целувка :*






2 коментара:

  1. Стана ми интересно как стои на устните :)

    ОтговорИзтриване
  2. Фотоапаратът ми не е про и няма как да направя такава снимка ;)

    ОтговорИзтриване