Powered By Blogger

четвъртък, 22 август 2013 г.

Mixa Balancing Cream

В жегите кожата на лицето промени вида си и от много суха стана мазна в т-зоната с дребни пъпчици и с усещане за опъване особено рано сутрин. Реших, че е време да си намеря подходящ матиращ крем. Купих си Mixa Balancing Cream for normal to combination skin след като бях много доволна от Mixa soothing cream, който обаче ми идва по-тежък в тези горещи дни. Кремът съдържа 6% хидратиращ глицерин, мед и матираща пудра. Има лек аромат, много бързо попива и не оставя лепкаво усещане. Странното е, че след нанасянето му усещам кожата си леко опъната, но това чувство бързо отминава. Предполагам, че това се дължи на матиращата пудра, която е включена в съдържанието.  Кремът е идеална основа за грим, наистина матира кожата и лицето ми не лъсва дори и при най-високите температури. Харесва ми, че продуктът не съдъжа алкохол и парабени. Освен това на опаковката има тест , който улеснява избора на крем според типа кожа и желания резултат. За съжаление кремът няма слънцезащитен фактор. Много съм доволна от покупката си. Цената на крема е около 10 лв. 


Тест
                                                                                                                                 Bella

4 коментара:

  1. Ооо, тази марка досега не ме беше грабнала с нищо, но това определено ме заинтригува! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На мен концепциятао на марката много ми допада и ме спечели с това, че продуктите са за чувствителна кожа без да съдържат парабени и алкохол. Мисля в скоро време да си купя мицеларната вода. Разгледай и си харесай нещо :)

      Изтриване
  2. Полезна информация, скоро мислех да си избера някой от техните кремове за проба.

    http://powderyourfacewithsunshine.blogspot.com/
    (използвала съм една твоя покупка за вдъхновение на първия пост:))

    ОтговорИзтриване