Powered By Blogger

четвъртък, 15 август 2013 г.

Вечерен ритуал преди лягане

Реших да споделя с вас моя  ритуал преди лягане в три стъпки. След като изляза от банята си мажа лицето с защитния крем с патенол и витамин Е за всички сезони на Бочко. Напоследък кожата ми реагира много различно на всички кремове, които използвам и този е единственият наличен продукт, който ми понася добре. Миналото лято също го използвах в жегите и съм много доволна. Кремът много бързо попива, не е мазен, има лек аромат, кожата ми не лъсва, когато се изпотя, идеална основа за грим е и цената му е само  2.20 лв за 75 мл. 
Първа стъпка

Преди лягане задължително си мажа краката с крема с глицерин Glysolid. Не го бях ползвала от години, но случайно ми попадна на погледа и веднага си го купих. Кремът е с много гъста консистенция, защото съдържа глицерин и алантоин, бързо попива, но оставя малко лепкаво усещане. Използвам го вече две седмици и краката ми са в отлично състояние - няма грешка в немското качество. Цената му е 3.80 лв за метална кутийка от 80 мл. Кремът е много икономичен - достатъчно е да се използва малко количество.
Втора стъпка

Третата стъпка от моят вечерен ритуал се състои в напръскването на възглавницата ми с спрей SauBär срещу духове Шрек. Заглавието звучи смешно, но аз съм влюбена в аромата на този спрей. Не бих казала, че това е класичесото ухание на лавандула, но наистина ми действа успокояващо и ми помага за по-бързо заспиване. Купих си този спрей преди няколко месеца от DM - беше намален на 2.99 лв, но не съм го виждала оттогава и не съм сигурна дали още се предлага. 
Трета стъпка
А вие имате ли ритуал преди лягане ?
                                                                                                                    Bella

Няма коментари:

Публикуване на коментар