Powered By Blogger

понеделник, 2 септември 2013 г.

Козметични РАЗочарования за август


Реших, че ще пиша за козметичните ми разочарования през месец август, защото направих вече ревюта на продуктите, които са ми харесали. Започвам с рол-она  Mitchum advanced control shower fresh. Бях чела много положителни отзиви и ходих специално до Elitis, за да си го купя. Но очакванията ми не се оправдаха. Използвах рол-она в най-големите жеги и не мога да кажа, че действа ефективно срещу изпотяване. Освен това има много лепкава консистенция, която попива бавно и ароматът му е нетраен. На всичкото отгоре получихи и зачервяване от използването му. Бях го запазила само за да го снимам, но сега с удоволствие ще го хвърля на боклука. 


Много съм разочарована от сенките за очи mousse soft touch by Golden Rose. Цветът в кутийката изглежда наситено сив, но в действителност е почти бял с огромно количество брокат. Опитах да използвамтези сенки с основа, с надеждата, че цветът ще изглежда по-плътен, но не се получи. Бих използвала тези мус сенки само за вечерен грим и в комбинация с други цветове. Освен това сенките се чистят много трудно заради броката. 


Млякото за тяло fluida sensitive с невен за чувствителна кожа на Leocrema беше много спонтанна покупка, тъй като бях на почивка и установих, че съм си забравила лосиона за тяло. Купих си това мляко много набързо от центъра на Смолян, докато мъжът ми беше отвън и се опитваше да укроти двегодишната ни дъщеря да не влиза в аптеката при мен. Страхотна картинка бяхме :) Млякото се нанася много лесно, попива добре, но ароматът му не е от най-приятните. Установих, че в продуктите за чувствителна кожа има съставка, която малко наподобява миризмата на спирт. От много време не ползвам това мляко за тяло, но съм се зарекла, че докато не го свърша няма да си купувам друго.



Освежаващият крем за крака с ментол Balea Fuss ме изненада неприятно с миризмата си на камфор - мирише на Фастум гел. Наистина действа освежаващо на уморените ходила, но гелообразната формула не хидратира кожата, а само оставя лепкав слой. Предвид острата му миризма със сигурност действа антисептично. Определено очаквах повече от този крем. 




                                                          Bella

2 коментара:

  1. Харесва ми откровеността на поста ти. Аз лично избягвам брокатените сенки, защото лъскавите частици полепват по цялото ми лице.

    ОтговорИзтриване
  2. Идеята на блога ми е да съм максимално откровена - само така мога да бъда истински полезна за читателите си :))) Като си купувах сенките на GR въобще не ми се сториха блестящи, но уви...

    ОтговорИзтриване