Powered By Blogger

вторник, 10 септември 2013 г.

Какво си купих от новооткрития магазин на Lilly

Днес ходих до новия магазин на Lilly drogerie на бул. Витоша 41. Отидох към 10.30 часа и в магазина беше пълно с хора. Съжалих, че съм дъщеря ми, защото едвам изманеврирах с детската количката между стелажите. Магазинът като цяло е добре зареден, но е много тясно вътре. Не можах да се добера до щандовете с декоративна козметика. Само успях да видя, че не бяха заредили новите червила на essence, които очаквам с нетърпение. На касата имаше голяма опашка. И разбира се, по български, работеше само една каса. Тъй като днес е денят на откриването всеки клиент получава скреч карта, но аз  не спечелих награда. Всеки клиент получава  и подарък - мостра на крем или четка за коса на syoss по избор. Естествено всички предпочитаха четка за коса - включително и аз :) 
След като описах впечатленията си от магазина преминавам към покупките. Те не са много, но в бързината това успях да грабна. 


Падчетата на Septona са ми любими. А и тази мега опаковка определено не е за изпускане. Купувам си liquid silk conditioner на Schwarzkopf Gliss за втори път. Обожавам сладникавата му миризма, която се задържа дълго време върху косата. Освен това я прави мека, заглажда я и не омазнява корените. Докато висях на касата и чаках да ми дойде реда погледът ми се спря на глосовете на Manhatattan tasty lips.Имаше три нюанса и аз избрах този в бледо розаво. Днес те са на промоция от 3.10 лв. Преди имах прозрачния гланц от същата серия и бях много доволна от него. Към покупките ми спада и миниосвежител гел за гардероб с аромат на лавандула на Linea fresh - за първи път го купувам. Видях, че Бочко са пуснали антибактериални кърпички, което много ме зарадва, защото са един от постоянните ми консумативи.


Това е четката за коса на Syoss. Според мен е евтиният вариант на четката Macadamia no tangle styler brush. Опитах да разреша косата си, но успях само да я загладя отгоре, защото зъбците са много къси. Но какво повече да искам от безплатен подарък. 

Пожелавам ви приятен и слънчев есенен следобед. 

                                                                                                                             Bella<3

Няма коментари:

Публикуване на коментар