Powered By Blogger

петък, 20 септември 2013 г.

Каква козметика изразходвах- част първа





Това са моите еmties в последно време. Започвам с 3 in 1 purifying micellar solution  на L'oreal. Разочарована съм от опаковката - много е неудобна и пуска голямо количество от продукта. Мицеларната вода в общи линии  почиства грима добре, но след това чувствах кожата си много опъната и веднага си измивах лицето - каквато е инструкцията на упътването. В момента използвам мицеларната вода на Mixa и определено ми допада повече. Преди време използвах мицеларната вода с марка Blanchette B, която се произвежда за Кауфланд и ми харесва много повече в сравнение с тази на L'oreal.

С удоволствие изпръсках тестера Givenchy Verry Irresistble ЕDT. Ароматът е флорален, изтънчен и женствен. Често ми се е случвало когато съм с него да ме пиптат с какво съм се напръскала. Много е траен. Определено бих си го купила отново. 

Macadamia healing oil spray е икономичен. Опаковката от 60 мл съм използвала около половин година. Спреят е по-лек като хидратация в сравнение с олиото Macadamia и се нанася  лесно. Не трябва да се прекалява с количеството, защото може да омазни косата. Придава невероятен блясък дори и на моята изрусена коса. Ароматът му е уникален ( с леко ориенталски нотки) и се задържа много дълго. Бих определила спрея като парфюм за коса. Ще си купя нова опаковка. 

Не съм очарована от спиралата Infinity lash на Golden rose въпреки положителните отзиви, които прочетох. Спиралата е много суха като консистенция, не придава достатъчно черен цвят на миглите и се рони. Хареса ми единствено опаковката с ограничителя при винта - прави затварянето лесно. Няма да си я купя отново.  



Няма коментари:

Публикуване на коментар