Powered By Blogger

неделя, 2 февруари 2014 г.

Любими продукти за януари


И така януари се изтърколи неусетно (поне за мен) и вече е време за първия ми пост от раздела любими продукти.
От декоративната козметика много често използвах  BB cream miracle skin perfector for combination to oily skin. Допада ми леката му текстура и обикновено го нанасям след дневния ми крем за лице. Като цвят също ми харесва - използвам светлия нюанс. Слива се добре с цвета на лицето и ми придава свеж вид. В зимата най-ме дразни липсата на слънчева светлина, от която кожата страда и изглежда още по-бледа. Не ми харесва опаковката, защото кремът е по-течен и много се разлива.
Спиралата на Maybelline Big Eyes Volum Express e най-харесваната от мен спирала към момента. Извива миглите и в същото време ги удължава. Не се рони и не се наплъстява. За мен това е перфектната спирала за мигли и това ми е втора опаковка от нея. Спиралата има две четки - за горните и долните мигли като аз лично не слагам спирала на долните мигли, защото все ми се размазва и не ми харесва как ми стои. 
За балсама на Nivea с аромат на ягода съм писала вече тук. Обожавам начина, по който хидратира устните и свежия червен цвят. 



През зимата кожата на лицето ми се изсушава на места. Най-често това се получава в зоната около ноздрите и понякога по бузите. За целта използвам Нахткерцен балсам на dr. Theiss с 1.5% линолова киселина и 3% урея. Балсамът е силно хидратиращ и подхранващ. Харесва ми това, че в него не се съдържат парфюми, консерванти, оцветители и силикони. Често го използвам и за дъщеря ми и мажа цялото й тяло след баня, защото зимата нейната кожа също е много суха. При този балсам е много важно съхранението - трябва да се държи на температура под 25 градуса. Миналото лято бях оставила тубата на място, където температурата явно е била по-висока, в резултат на което балсамът се беше развалил и трябваше да го изхвърля. 
Матиращият крем на alverde с ябълка и лайм, за който писах тук, не е от най-любимите ми продукти, но е от най-използваните през януари. Затова реших да го включа в този пост. Използвам го предимно за основа, а след него нанасям BB крема на Garnier.


Очарована съм от парфюма на Avon Instinct. Не очаквах да има толкова траен аромат, който бих определила като по-тежък, женствен и загадъчен. Шишето е много оригинално, капачката прилепва плътно, а гърба на шишето е релефен - много шик! Пред очите ми е рекламата с божествената Мегън Фокс. Instinct е EDP в разфасовка от 50 мл.


За косата си използвах най-често спрей-олиото на Macadamia. Обожавам аромата му - напомня ми на нещо ориенталско и екзотично. Самото олио е по-воднисто и не омазнява косата. Друг любим продукт е Schwarzkopf Gliss with liquid nutri-silk. Много лек спрей-балсам без отмиване с невероятен сладникъв аромат и лека текстура. Използвам го почти ежедневно за разплитане на краищата на косата, които от студа съвсем са изпръхнали и сухи. 
Любимата ми песен за януари е на One Republik - Counting stars, с която ви поздравявам поздравявам :)
Любимият ми сериал е Отмъщението сезон 3. Голям фен съм на сериала и с нетърпение очаквам да излезе 14 епизод на 09.03.2014г



                                                                         Bella <3



2 коментара: