Powered By Blogger

събота, 8 февруари 2014 г.

Whishlist/ Желани покупк



1. Alien EDT Therry Mugler. Влюбена съм в този нестандартен аромат от момента, в който го помирисах. Обожавам такъв тип парфюми, които се отличават с индивидуалност и интензивност на композицията. 


2. Еssence Sun Club all-in-one bronzing highlighter. Нямам търпение да пуснат тези нови продукти в продажба. Хвърлила съм око на бронзиращия хайлайтър и се надявам в най-скоро време да си го купя.


3. Bourjois healthy mix. Толкова положителни ревюта прочтох за този фдт в чуждестранни и български блогове, че искам да го тествам сама и да си съставя собствено мнение за качествата му.

4. Refan захарни ексфолианти с йогурт и маслина. Скоро ми свърши опаковката и трябва да се снабдя с нова. Много харесвам този ексфолиант, защото почиства перфекто кожата и тя става гладка и приятна на допир. Освен това ароматът е много лек и ненатрапчив, което ми допада. 


5. Ebelin beauty blender. Омръзна ми да нанасям BB Крема и фдт с ръце и затова смятам, че прочутото яйце ще ми свърши чудесна работа.


6. Безамонячна боя Lakme color gloss. Смятам да мина на безамонячни бои, защото полагам огромни усилия да съживя косата си и да засиля растежа й. 


7. Много ми се носят лилави сенки, а в момента не разполагам с такива. Харесах една непретенциозна четворка сенки нa Catrice, която смятам, че ще ми задоволи желанието за грим в тази гама.


8. Четох много добри отзиви в чуждестранните блогове за маската за коса на Macadamia (една от любимите ми марки в грижата за коса). Много искам да я тествам и да видя как ще се отрази на косата ми.


                                                                                 Bella <3










4 коментара:

  1. Готини неща си избрала!И аз бих искала да пробвам фон дьо тена на Bourjois,както и бронзиращия хайлайтър на Essence.
    Каква е цената на ексфолианта на Рефан и подходящ ли е за комбинирана кожа/главно суха/ :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти е харесал подбора ми на продукти :) Ексфолиантът на рефан е около 10 лв. Моята кожа е много суха, особено на ръцете и краката от постоянната епилация и ми се отразява много добре без да имам раздразнения. След това задължително се мажа с хидратиращ крем и ефектът е уникален - копринено гладка кожа.

      Изтриване
  2. Със сигурност бих ти препоръчала да пробваш яйцето за фон дьо тен на Ebelin, на мен ми върши страхотна работа, вече престанах да използвам четки, пръсти или каквито и да било други средства за нанасяне на фон дьо тен, страшно удобно и практично е. :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти за инфото, утре задължително ще отскоча до DM, защото вече нямам търпение да тествам яйцето :D

    ОтговорИзтриване