Powered By Blogger

неделя, 23 февруари 2014 г.

Хранителни добавки



Реших да напиша един пост с хранителните добавки, които използвам и да споделя впечатленията си с вас. Ще започна с витамините Alive на американската фирма Nature's way. Опаковката включва 30 таблетки и цената е около 17лв. Пия тези витамини два или три пъти годишно за подсилване на организма. В състава са включени  витамини, минерали и антиоксиданти както и смеси от плодове, градински зеленчуци и гъби. Недостатък е големината на таблетката, която едвам преглъщам с много вода. Дозировката е една таблетка на ден. При мен няма странични ефекти като напълняване например.


Както ви споделих в друг пост преди една година си отрязах дългата коса на късо каре и впоследствие много съжалих за постъпката си. Започнах да чета съвети за растеж на косата и разбрах, че е необходимо да се приема биотин за тази цел. Започнах да приемам цинк-биотин на ABOPharma. 30 капсули са на цена около 7лв. Капсулите са поносими като големина. Недостатък е, че трябва да се приема по една капсула дневно преди хранене, а аз често забравям и се сещам след като съм се нахранилла. Биотинът, който се съдържа е 100 мg като има други фармацевтични компании, които предлагат по-високи дозировки и съответно с по-висока цена. В момента пия биотин от 300 mg, но не забелязвам разлика. Откакто взимам тази хранителна добавка забелязвам промяна в състоянието на косата и ноктите. Косата ми се съгсти, но вследствие и на други усилия в тази насока като по-рядко боядисване, избягване на термични уреди, балансирано меню и т.н. Но определено мога да кажа, че и биотинът е фактор за по-здравия вид на косата ми. Ноктите ми не се чупят като преди и ги поддържам по-дълги. Но ефектът забелязах накрая на първата изпита опаковка и началото на другата. 


Геритамин на actavis ползвам от по-скоро време. Вече изпих една опаковка от 20 таблетки на цена около 3 лв. Таблетките са малки и кръгли, което ги прави лесни за преглъщане. Съдържанието включва витамини А и Е. В съчетание с биотина ми действат добре на цялостното състояние на косата, кожата и ноктите. 


А вие ползвате ли хранителни добавки?


                                                                          Bella <3



Няма коментари:

Публикуване на коментар