Powered By Blogger

неделя, 9 февруари 2014 г.

Еmpties/ Каква козметика изразходвах





В последно време насъбрах малко празни опаковки и реших, че е време за поредното ревю с това заглавие. Доставя ми голямо удоволствие да използвам продуктите до край и след заснемането им  да ги изхвърля в коша за боклук. 

Кремът за ръце atrix за който съм писала тук е от любимите ми. Бих ли го купила отново: да, когато свърша наличните ми кремове за ръце.

Коректорът четка stay natural 01 soft beige на essence не е нищо особено. Като цвят ми пасва и добре покрива сенките под очите и пъпки също. Като консистенция е по-течен, което го прави лесен за нанасяне и размазване. Не ми хареса четката, защото с нея коректорът не се разнася добре. Удобна е опаковката - под формата на писалка, която пуска продукта при завъртане на горната част. Но е сравнително трудно да улучиш точното количество, защото с едно завъртане пуска много. Бих ли го купила отново: не, предпочитам да пробвам прочутия камофлажен крем на Catrice.


База за сенки essence I Love Stage много ми харесва. Удължава трайността на всякакви видове сенки - по-евтини и по-скъпи. Има  удобна опаковка с апликатор и е много икономична. Лесно се размазва по клепача. Бих ли я купила отново: задължително!

Спиралата essence I Love Extreme купувам за втори път. Не ми хареса начина, по който се рони само час след нанасянето й. Не знам дали това се дължи на изсъхване на спиралата още преди да я купя, въпреки че беше запечатана. При предишното й ползване нямах такива проблеми. Харесва ми, че прави миглите да изглеждат естествено и придава обем. Бих ли я купила отново: не, поради гореспоменатата причина.

Масленият лакочистител на Lilly e любимият ми. Писала съм за него много пъти и затова няма да се повтарям. Бих ли го купила отново: вече го направих. 



Light blue  ЕDT by D&G e от най-харесваните парфюми, които някога съм имала. Това е третата опаковка, която ползвам откакто съм открила този уникален аромат. Имам незабравими летни спомени, които свързвам с нежното ухание на лимон и зелена ябълка. Бих ли го купила отново: да, с огромно удоволствие :)

Balea лосион за тяло Перлена магия от лимитирана серия се отличава с аромат на скъп парфюм, който попива в кожата и се задържа. Толкова ми хареса, че си купих дезодоранта от същата серия. Лосионът хидратира добре без да оставя мазни следи и не от най-овлажняващите. Бих ли го купила отново: да, когано свърша другите ми лосиони. 


                                                                                        Bella <3

Няма коментари:

Публикуване на коментар