Powered By Blogger

сряда, 19 февруари 2014 г.

TAG: Would U Rather



Този таг обиколи голяма част от българските блогове за красота и тъй като много ми хареса идеята на Ида, реших да се включа и аз. Смятам таговете за много интересни и забавни, а и от тях се добива цялостна представа за човека, който седи зад конкретния блог.

1. По- скоро би изгубила всичките си спирали, моливи за очи и продукти за устни, или всичките ти палитри сенки?
В ежедневния си грим рядко използвам сенки за очи, защото бързам и никога не ми стига времето. Не би ми било проблем да изгубя палитрите сенки, които и без това не са много.

2. По- скоро би се лишила от всичката си коса или би била неспособна да я отрежеш никога повече?
Направих грешката да си отрежа дългата коса преди една година в полза на прическа тип "каре" и още страдам от този избор. Косата ми расте бавно, въпреки усилията ми в тази насока и още не може да стигне дължина до раменете. Повече не бих предприела такива драстични промени на дължината!

3. Коралов или розов руж?
Преди време използвах само розов, но откакто открих кораловото и по-скоро прасковеното - само него използвам. Някак си ми се връзва повече като подтон в съчетание с фдт.

4. Ако имаш 1000 лв за харчене, по- скоро ще ги изхарчиш за грим или за дрехи?
Ще отговоря така - 50% - за дрехи, 20% - за чанти, 20% обувки и 10% козметика. 

5. По- скоро би използвала червило вместо молив за очи или молив за очи вместо червило?
Честно казано не мога да си представя как би могло на практика да се използва червило вместо молив за очи?!?

6. По- скоро би използвала само един цвят сенки или само един цвят червило до края на живота си?
Както споменах по-горе, сенките не са ми приоритет. Но обожавам червилата.

7. По- скоро би носила зимни дрехи през лятото или летни дрехи през зимата?
На мен все ми е топло, така че определено бих предпочела да нося зимни дрехи през лятото.

8. Конска опашка или messy bun?
Конска опашка, защото прически тип рошав кок са ми твърде небрежни. 

9. Ако трябва да носиш само един вид лак за нокти през цялото време, какъв би предпочела- тъмен, ярък или неутрален?
Ярък - доматено червен. Смятам, че ми отива и се харесвам с такъв цвят.

10. Ярки устни и неутрални очи или неутрални устни и цветен грим на очите?
Неутрални устни и цветен грим на очите. Не се харесвам с ярки цветове червила и бих предпочела да подчертая очите си.

11. Ако трябва да се откажеш от едно от двете, кое би избрала- грима или лаковете за нокти?
Не държа на лаковете за нокти колкото на грима. По-скоро бих избрала бялата козметика ако имаше такъв отговор. 

Много се забавлявах докато отговарях на въпросите. Дано в скоро време се появи друг хубав таг, в който да се включат толкова много блогъри :)
Благодаря ви за четенето!


                                                                           Bella<3


Няма коментари:

Публикуване на коментар