Powered By Blogger

сряда, 19 февруари 2014 г.

Bioten CC cream


Отдавна се чудих дали да си купя този крем и при последното ми посещение в Lilly си го купих. CC кремът на  Bioten се води хидратиращ крем, обогатен с минерални пигменти. Честно казано вече изгубих представа за приликите и разликите между BB и CC кремовете, които се предлагат на пазара и по мое мнение всеки козметичен производител влага различно съдържание в тези видове тониращи кремове. 
Преминавам към конкретните си впечатления от продукта. Кремът е гъст като консистенция и се размазва по-трудно от фдт. Изравнява тена на кожата и прикрива пъпки Има лека покривност и позволява наплъстяване. Аз си взех светлия тон и ми пасва добре на бялата кожа. Издържа цял ден, но аз лично го подсилвам в края на деня, ако имам излизане вечер.  Харесва ми, че е комбинация между хидратиращ и тониращ крем и не се налага да ползвам два отделни продукта.  Кремът е подходящ за жени с по-суха кожа, тъй като е с висока степен на хидратация. През по-топлите дни може би ще ми се наложи да го фиксирам с пудра, за да не лъсвам в Т-зоната.Според опаковката кремът е подходящ за жени между 20 и 35 години. Не съдържа парабени и парафин. Разфасовката е от 50 мл с капаче. Ароматът му е като на слънцезащитните продукти (имат специфичен химичен мирис). За цената от 6лв определено има много преимущества. 
                                                                     Bella <3

2 коментара:

  1. Пробвах го на мостра в една от кутиите на Пинкс. Споделям мнението, че е за по-суха кожа или за по-хладно време, тъй като и аз лъсвам :) Изненадана съм колко естествено седи за цената си, макар че е лек и не много покривен (на мен ми ми покри белези). За мен по-скоро това е ВВ крем :)

    ОтговорИзтриване
  2. Честно казано и аз бих го определила като ВВ крем, радвам се че мненията ни съвпадат :)

    ОтговорИзтриване