Powered By Blogger

четвъртък, 9 януари 2014 г.

Матиращ крем с лайм и ябълка alverde


Когато видях матиращия крем с лайм и ябълка на alverde в брошурата на DM, го набелязах и при посещението ми в дрогерията си го купих. Кремът предизвика любопитството ми, защото серията alverde нямат подобен продукт в асортимента си (поне на българския пазар). Аз съм почитател на марката, въпреки че не винаги покупките ми са били сполучливи. Кремът е за нормална и смесена кожа (каквато е моята). Текстурата на крема по-скоро мазна. След нанасяне остава лепкаво усещане върху кожата, което му влудява. Кремът не попива бързо, а му трябва доста време да се абсорбира. Това се дължи на консистенцията, която според мен трябваше да е гелообразна, а не мазна и лепкава. Когато го използвам като основа за грим и отгоре нанеса BB крем или фдт се получава тук-таме кир ефект. Затова го използвам като нощен крем. Не виждам никакво подобрение в състоянието на кожата ми, нито пък изравняване на тена, което обещава етикетът. Кремът има преобладаващ аромат на ябълка и по-лек на лайм. Опаковката е 50 мл с капаче. С дведуми бих го определила като разочароващ.  

                                                                                                             Bella

4 коментара:

  1. Благодаря, че ми спести едни пари.Алверде имат хубави продукти, но този явно не е от тях.Матиращият крем на Балея също е голямо разочарование :))

    ОтговорИзтриване
  2. На мен поне не ми допадна, но не мога да ангажирам никого с мнението си :) Това са моите лични впечатления. Знам, че и ти обичаш да експериментираш с различни продукти и постовете ти са ми много интересни :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Нормално е всеки да има собствено мнение.Просто кремът за лице е продуктът, към който съм най-претенциозна и според описанието ти няма шанс да ми допадне :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз съм много претенциозна към кремовете за лице и рядко попадам на такива, които да ми харесат.

      Изтриване