Powered By Blogger

четвъртък, 9 януари 2014 г.

Коледни подаръци


Това са част от коледните ми подаръци, с коите близките хора ме изненадаха приятно. Versace Cristal noir edt беше в списъка ми с желани продукти и много му се зарадвах. За мен този парфюм е любов от първо помирисване - влюбих се веднага в неповторимия му аромат на мускус и сандалово дърво. Бих го определила като женсвен и секси. Освен това е и много траен. А дизайнът на шишето е изключително стилен и изцяло в концепцията на Versace. Кремът за лице Vichy normaderm anti-aging e божествен. Бих казала, че намерих точния крем за лице за моята кожа. Затова ще му посветя отделен пост. Чантата е от 55th avenue outlet и е много стилна и удобна. Има три отделения и ми позволява да я товаря с много неща. Може би е една идея по-тежка, но много си я харесвам. А вие доволни ли сте от подаръците, които получихте за празниците?


                                                                          Bella

2 коментара: