Powered By Blogger

петък, 24 януари 2014 г.

Две нови червила на GR & essence


Това са двете нови червила в колекцията ми, която започвам успешно да увеличава. Червилото на GR от серията velvet matte си купих под влияние на всички положителни мнения на други бюти блогърки. Цветът е 04 и честно казано не прецених, когато го купувах, че е толково искрящо. По принцип не съм привърженик на матовите червила, защото смятам, че не ми отиват, а още по-малко харесвам ярките цветове, защото нямам смелостта да ги нося. Това червило е много ярко за моя вкус, въпреки че само по себе си ми харесва. Представям си, че би седяло страхотно на някоя дама с матова кожа, а не на бледа кожа като моята. Може би бих се осмелила да нося червилото при излизане някоя вечер на клуб и с по-семпъл грим, за да акцентирам върху устните. Като консистенция червилото ми се струва сухо, но е трайно.

Отгоре essence/ отдолу GR
Червилото на еssence rockin'red 62 беше спонтанна покупка. Много исках да си взема червено червило, което е толкова модерно напоследък. Честно казано до сега съм избягвала тази гама и винаги съм наблягала на розовите тонове, но вече съм по-смела в еспериментите си. Избрах си точно този цвят, защото е светло червен и има много брокатени частици, които визуално придават обем и правят устните да изглеждат сочни. Вече съм писала за червилата на essence, които толкова харесвам. Конкретно това червило е сравнително трайно и много добре хидратира. Обожавам да нося това червило с лек гирм, състоящ се от BB крем и спирала. Чувствам се много женствена и секси, когато изляза така от вкъщи. 


                                                                              Bella <3

Няма коментари:

Публикуване на коментар