Powered By Blogger

събота, 20 юли 2013 г.

Топ фаворити

Ще ви споделя моите топ фаворити без които ежедневието ми би било скучно и сиво.
На първо място е парфюмът Coco Mademoiselle by Chanel. Това е любимият ми аромат за всички времена. Обичам да го ползвам когато искам да се чувствам женствена и секси. А и в моментите, в които заменям кецовете с високи токчета. За мен този парфюм е символ на класа и елегатност. 



Обожавам червилата на essence. На снимката са №52 in the nude  и №53 all about cupcake. Харесва ми, че имат добра покривност, трайна са и оставят усещането за добре хидратирани устни. Аз по принцип не излизам от вкъщи без червило независимо дали съм гримирана или не. Днес се купих и №51 fifth avenue. Мога да споделя, че тези цветове стоят страхотно на блондинки. 


Ружът е друг мои любим козметичен продукт, който използвам ежедневно за придаване на свеж вид на бледата ми кожа. Много съм доволна от ружът на essence №20 babydoll. Нанася се лесно с подходяща четка (моята е от Джъмбо). Дълготраен е и има матов цвят, който аз лично предпочитам пред блестящите варианти на ружове.

Няма коментари:

Публикуване на коментар