Powered By Blogger

събота, 27 юли 2013 г.

Козметични РАЗочарования



Ще ви споделя несполучливите си покупки в последно време. Отлагах написването на това ревю, но считам за полезно да поделя непосредствените си впечатления.

Ще започна с Mane 'n Tail deep moisturizing conditioner for dry, damaged hair. След като прочетох много добри отзиви за шампоана и балсама от тази серия, реших да си ги поръчам от английския сайт amazon.com.За съжаление получих два балсама вместо заяваните от мен шампоан и балсам, но го преглътнах. Балсамът е много гъст, има син цвят и се отмива по-трудно. Опаковката е голяма като количество - 335мл. По описание продуктът съдържа протеини и витамини, които дълбоко подхранват косата и повишават еластичността й. За съжаление този балсам въобще не подобри състоянието на сухата ми коса и от продължителната му употребата му получих пърхот.

Душ-гелът Sense Lagoon waterfruits and pear на Avon не ми допадна въобще. Ароматът не ми харесва - няма нищо плодово в него. След като съм го използвала чувствам кожата си суха и опъната. Харесва ми само дизайна на опаковката - има снимка на нещо като остров с палми. Решила съм да използвам остатъка като течен сапун за ръце. От години не съм ползвала козметиката на Avon, защото не ми допадат продуктите, които съм използвала, но този душ гел ми беше подарък. Смятам, че при толкова голямо изобилие от козметични марки по магазините е безмислено да си поръчваш  продукти от каталог, които не виждаш на живо и не можеш да тестваш. Нещо като покупка на сляпо ми се струва.

Рол -он Gosh blue ocean има много остра миризма, която е далеч от представите ми за нещо морско. Миризмата ми напомня на препарат за чистене на баня. Топчето отгоре е доста малко и трудно се върти. От употребата на рол-она ми се появиха зачервявания под мишниците. Прочетох, че в съдържанието има парабени.







Купих си този крем Babylove ultra sensitive от DM с идеята да го ползвам за мен, защото ми хареса описанието на опаковката. За съжаление кремът мирише отвратително - на нещо като спирт. Определено не бих го пробвала на дъщеря ми. Като консистенция кремът е много гъст, размазва се по-трудно и не попива добре. Сега смятам да го използвам като крем за крака. Не мога да повярвам как Babylove са пуснали толкова несполучлив продукт на пазара. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар