Powered By Blogger

понеделник, 1 юли 2013 г.

Какво използвам напоследък

В последно време станах голям фен на дезодоранта Garnier mineral action control. Много ми харесва лекия му аромат, който не се смесва с парфюма и в същото време създава чувство на свежест. Изпробвала съм го в големите жеги и определено мога да кажа, че има дълготрайно действие. Не дразни кожата и бързо изсъхва след нанасянето му. Това е втората опаковка, която използвам. Освен това е икономичен. 





По принцип не си падам много по лаковете, но лятото ме предразполага  да се занимавам по-често с лакиране и експерименти с   цветовете. Изключително доволна съм от масления лакочистител на Lilly. Сваля лака бързо и оставя лек филм върху нокътната плочка. След използването му не чувствам ноктите си изсушени както след използването на обикновен лакочистител. Опаковката стига за дълго време, защото е достатъчно да се нанесе малко количество и лакът е изтрит. 






Реших да си купя този балсам с кокос за боядисана коса на Balea. Моята коса реагира много добре на продукти с кокос, защото е суха в краищата. Балсамът е приятен, има аромат на кокос и ванилия и се нанася лесно. Аз лично слагам по-голямо количество и изчаквам повече време преди да го отмия, за да хидратира добре дължините на косата. След измиване чувствам косата си по-мека и загладена. Харесва ми !






Любимият ми сапун е Dove. В последно време съм заместила използването на всякакви душ гелове в полза на сапуна. Много ми харесва как ухае и овлажнява кожата като оставя чувство на чистота и свежест. Този с ексфоалиращите частици ми е любим, въпреки че съм използвала почти всички видове  Dove и няма сапун, който да не ми е харесал. Обичам да купувам по няколко сапуна и ги оставям в гардероба като ароматизатори. 





Няма коментари:

Публикуване на коментар