Powered By Blogger

понеделник, 15 юли 2013 г.

Mixa Soothing Cream

От известно време усещах кожата на лицето си опъната, суха и без блясък. Реших, че е време да избера нов крем, който да отговаря на нуждите ми. В дрогериите ме впечатли стелажа на нова марка продукти - Mixa. Реших да разгледам какво предлагат като асортимент и бях малко скептично настроена, защото на опаковиките на кремовете за лице пише на чешки и полски, а на гърба е залепено описание на български. Освен това на етикета фигурира марката L'oreal за мое голямо учудване, което не можах да свържа с тази нова за българския пазар козметика. След известно проучване в интернет пространството разбрах, че Mixa са френска марка и са преминали към шапката на козметичния гигант  L'oreal. Mixa e създадена през 1924г. и първоначално се е продавала само в аптеките. Има широк асортимент и от бебешки продукти. 

А сега по същество. Между трите видове крем, които се предлагат, избрах Mixa Soothing Cream for dry and reactive skin с 8% хидратиращ глицерин и успокояващ екстрат от роза. На всеки крем има много подробно описание за какъв тип проблемна кожа е предназначен. Визията на опаковката създава впечатление за продукт от медицинската козметика. Използвам крема вече трета седмица подред и се мажа редовно сутрин и вечер както пише на упътването. Кремът е гъст като консистенция, има много лек аромат, който почти не се усеща и попива бързо. Като резултат от използването на продукта мога да кажа, че не чувствам кожата си опъната и суха, а добре подхранена и свежа. За съжаление няма слънцезащитен фактор. Като цялостно впечатление кремът ми харесва и не бих го сменила с друг за момента. Смятам в най-скоро време да опитам и други продукти от същата марка. 

2 коментара:

  1. И аз съм заинтересована от тази марка и имам намерението да се обзаведа с нейни продукти. Би ли казала мнението си за това кремче?

    ОтговорИзтриване
  2. Аз съм описала впечатленията си по-нагоре в ревюто. Кажи какво по-точно те интересува? В момента използвам този крем като нощен, защото ми идва много мазен в тези горещини, но видях, че има и по-лек вариант за смесена кожа, който предполагам е по-подходящ за лятото.

    ОтговорИзтриване