Powered By Blogger

събота, 6 юли 2013 г.

Blonde Ambition

Най-накрая се престраших да се боядисам с Garnier Olia цвят 10.0 след като изчетох много противоречиви мнения в чуждестранни форуми. Ще ви споделя моите лични впечатления. Приготвянето на сместа ми се стори лесна работа, защото тубичките с боята и окислителя се изстискват безпроблемно за разлика от много други бои. Получената смес е кремообразна и хомогенна без досадни гранулки. Честно казано малко се притесних от млечно-оранжевия цвят на боята, но след като добавих окислителят сместа стана бяла и се успокоих. Боята не мирише на амоняк и това много ме зарадава. Нанася се лесно и само в последните десетина минути усетих леко изтръпване на скалпа. Много съм доволна от резултатът, които се получи. Корените ми са перфектно покрити, а оранжевите оттенъци са матирани. Като цяло цветът е студен и бих го определила като пепелно русо, а не натурално русо. След отмиването на боята усетих крайчетата на косата ми малко изпръхнали. По принцип добавям в боите, които използвам, няколко капки масло от арган или макадамия, за да предодвратя изсушаването на косата, но този път не го направих, защото исках да добия реална представа за продукта. Определено мога да кажа, че боята ми допада и бих я използвала и при следващото ми боядисване.





Ето и резултатът, който получих. За съжаление снимката не е с добро качество, но като цяло може да се добие представа за цвета.











Няма коментари:

Публикуване на коментар