Powered By Blogger

сряда, 26 юни 2013 г.

Летни покупки






С идването на лятото нуждите от специализирана козметика нарастват. Моята кожа по принцип е суха и чувствителна през зимата, но през горещите дни се омазнява в т-зоната и имам нужда от матиране, защото лицето ми лъсва при излизането ми навън в жегата. Реших да изпробам новият гел крем с матиращ ефект на Garnier за комбинирана до мазна кожа, но останах разочарована, въпреки грандиозната реклама, според която всеки тип кожа има нужда от специфична грижа. Кремът има много приятен фреш аромат и се нанася лесно.  Препоръчвам ви  да не го нанася в  близост до очите, защото дразни и  може да причини  сълзене и лек дискомфорт. След нанасянето му усещам кожата си леко опъната, но няма никакъв матиращ ефект. Като цяло мога да обобщя, че продуктът не отговаря на очакванията ми.

Другата ми покупка е шампоанът Ultra Doux на Garnier за нормална до суха коса с кайсия и масло от бадеми. Шампоанът има лек плодов аромат и образува пяна, което прави лесно измиването на косата и с по-малко количество. За съжаление на следващия ден скалпът започва да ме сърби много. Това се случи и при второто ми измиване с шампоана. Чудя се защото спряха шампоанът Garnier с лайка, който ми е любим. Той беше от предишната серия и като качество не отстъпваше на шампоана с лайка на Klorane.

Пяната L'oreal Volum Max си купувам за втори път. Много ми харесва, защото създава обем, не слепва косата, не я омазнява  и ухае страхотно. През лятото избягвам сешоара и затова я ползвам често за начупване на косата.

Еssence pure ocean на S.T.Dupont има цитрусов аромат, който ми пасва идеално за летните дни. За eau de toilette  има средно добра трайност - около 2- 3 часа.

2 коментара:

  1. Благодаря, че ми спести покупката на крема на Garnier.Честно казано от кремовете им не съм очарована и този явно не е изключение.. :)

    http://beautifullsin.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се, че съм била полезна :)

    ОтговорИзтриване