Powered By Blogger

събота, 8 юни 2013 г.

Време е за хидратация





 

  Имам навика да купувам  няколко продукт от дадена марка, за да правя сравнение между тях и да експериментирам. Напоследък съм се спряла на Nivea, защото свързвам аромата на този бранд с чистота и усещане за приятна и гладка кожа.   
 

  Душ - гелът Nivea creme soft не ме впечатли особено. Консистенцията му е като на шампоан за коса,  не се пени и се нанася лесно. За съжаление приятният сладникав аромат не се задържа след излизане от банята.

  Мой фаворит в лосионите за тяло определено стана Nivea soft body milk. Бях доста скептично настроена  след като непрекъснато го рекламираха по телевизията, но реших да си го купя. Останах приятно изненадана, защото продуктът хидратира перфектно кожата ми и остава задълго ухание на чистота и свежест. Обикновено го използвам след душ и забелязах, че създава филм върху кожата, който се отмива при следващото къпане.


  Използвам кремът Nivea Soft като универсално хидратиращо средство, което седи в дамската ми чанта. С него си мажа ръцете, но пише, че става за лице както и за крака. Не е от най- подхранващите кремове, но опаковката му е удобна, а ароматът е много лек и ми е супер любим. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар