Powered By Blogger

четвъртък, 13 юни 2013 г.

Покупки на седмицата






Ето и новите ми покупки за тази седмица. Много съм доволна от мицеларната вода на L'oreal. Премахва отлично грима и чувствам кожата си чиста и хидратирана. 

Измиващият гел на Garnier с екстрат от грозде  за комбинирана кожа е другото ми козметично попадение. По принцип обичам да си махам грима под душа и този гел се справя перфектно. Има много приятен аромат на грозде и не дразни очите. След измиване с него  кожата ми е чиста и свежа, което е много важно за мен.

Пяната за измиване на лице на Nivea за суха и чувствителна кожа е тотално разочарование. Щипе лицето и очите ми още по време на измиването. Опаковката е удобна, защото излиза под формата на пяна, но самият продукт не понася добре на кожата ми. След измиване усещам много неприятно опъване и дехидратация. Освен това миризмата ми напомня на лекарство.

L'oreal triple active day  е от любимите ми кремове. Купувам го за втори път, защото пасва идеално на сухата ми кожа. Като консистенция е по-мазен, попива добре, има слънцезащитен фактор и ухае свежо. Какво повече да искам от крем за лице!?!

Благодаря, че посетихте блога ми. Приятен уикенд :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар