Powered By Blogger

неделя, 12 януари 2014 г.

Боя за коса Macadamia Natural Oil



Използвам боята Macadamia Natural Oil за трети път. Харесва ми, че се продава в голяма разфасовка - крем боя 100 мл и два окислителя по 75 мл. Боята е професионална и си я купувам от магазина на златна рибка в София на цена от 17.90 лв. Този път се спрях на цвят 7.3 средно русо златно с 6% окислител с цел да започна постепенно да потъмнявам светлорусата си коса. Боята е кремообразна, лесно се разбърква и има поносима миризма. Аз винаги добавям няколко капки от олиото на Macadamia, за да стане смеската по-подхранваща. Този път нанесох боята в корените и след това боядисах веднага  дължините и краищата на косата. Седях общо 30 минути. Доволна съм от резултата, който получих. Определено постигнах по-тъмен цвят, който се отмива постепенно, но това се дължи на светлата ми основа, която не може да поеме пигментите, а не на качеството на боята. При предишните ми боядисвания със светло руси тонове винаги ми се е получавал равномерен цвят. Бих определила боята като щадяща, трайна и с добра покривност. Снимките не отразяват добре получения цвят, но ще ги публикувам. Изглежда, че има зелен оттенък, но това е от лошото осветление. Вие боядисвали ли сте се с Macadamia Natural Oil и какви впечатления имате?

                                                              

Преди

След

Ето косата ми след три седмици. Цветът много се отми и изби светло русата коса.
 

                                                                           Bella 


3 коментара:

  1. Здравей!
    Все още ли ползваш тази боя?Аз не намерих много отзиви в нета за нея,но я пробвах.Цвета се получи добре,но имаше много силен мирис на амоняк боята,цялата ми глава се обели и е на ранички.Аз ползвах 7.1.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Честно казано вече не се боядисвам, но по спомени тази боя е силна. Много неприятно се е получило при теб. Какъв окислител използва 6% или 9%?

      Изтриване
    2. Ползвах 6%,но явно проблемът е някоя от съставките на самата боя,а не на окислителя.Ползвала съм бои дори и от масовите по магазините,не съм имала проблеми.Тази явно е ужасна,а я рекламират като щадяща и обогатена с масла.

      Изтриване