Powered By Blogger

събота, 4 януари 2014 г.

Alverde серум за очи и дневен крем с екстрак от годжи бери


Серумът за очи alverde anti-aging  с екстракт ог годжи бери e от любимите ми продукти. Използвам го повече от два месеца и съм много доволна от качествата му. Серумът е в опаковка от 10 мл, но изключително икономичен. Помпата е удобна за употреба и дозира необходимото количество с едно натискане. Аз имам фини линийки под очите, тъй като кожата ми е тънка, които серумът значително заглажда. Използвам го всяка вечер и забелязвам подобрение в еластичността на кожата под очите. Ароматът му е лек, а консистенцията е достатъчно хидратираща без да е лепкава и мазна. Определено препоръчвам този продукт с две ръце.


След като останах много доволна от серума за очи, си купих дневния крем за лице от същата серия. За съжаление останах разочарована. Кремът се оказа много тежък за моята кожа, която бих определила като смесена. Кремът се препоръчва от 30 годишна възраст и въпреки, че съм на 28 реших, че имам нужда от хидратация. Конситенцията му бих определила като anti-aging кремовете на Nivea (много гъсти и мазни). Освен това има много силен остър аромат, който ме изненада неприято. Не очаквах от марката да сложат толкава парфюм в крема като се има предвид, че на опаковката пише, че не съдържа синтетични аромати. Кремът е в разфасовка от 50 мл и опаковката му е тубичка с отварящо се капаче. Към момента използвам крема за шията и деколтето, но още не мога да преглътна силния аромат.


                                                                                  Bella



Няма коментари:

Публикуване на коментар