Powered By Blogger

неделя, 12 януари 2014 г.

Новогодишни обещания



Новата година вече дойде и аз искам да започна всичко начисто. Направих си списък с новогодишни обещания, които искам да спазвам и ще споделя част от тях. Смятам, че е много полезно и мотивиращо да виждаш написано всичко, което искаш да постигнеш.

1.Да не купувам импулсивно козметика, а да се замисля има ли полза от толкова голямо количество сходни продукти, които залежават по рафтовете у нас. Царица съм на това да си купувам почти еднакви на цвят червила и гланцове, по няколко шампоана и още толкова балсами и маски за коса. Казвам СТОП на безмисленото харчене на пари.


2. Да си боядисам косата в сходен до естествения ми цвят коса. Русото ми омръзна, а и искам естествена визия. Не съм се виждала с тъмна коса от 2008г....


3. Да имам свое кътче в новия ни апартамент, където да подредя козметиката си и да се гримирам на спокойствие. Мечтая си за тоалетка с добро осветление. Сега като се гримирам все ми е тъмно, липсва ми достатъчно дневна светлина и гримовете са ми разпърснати в няколко несесера и се започва едно ровене. Бих искала в този мой козметичен оазис да седи и лаптопа ми, за да мога да си поствам статии в блога. Размечтах се...

4. Да ям повече плодове и по-малко шоколад. И да ям по-бавно.


5. Да изпробвам нови готварски рецепти. Напоследък гледам 24 kitchen и най-вече предаванията на Джейми Оливър, но защо по неговите рецепти има толкова много продукти, които не се намират лесно по нашите географски ширини?!?


6. Да съм по-положително настроена към събитията и хората около мен. Ако мога да намаля времето, прекаране във философстване и задълбаване в даден проблем. По-лесно е да не мислиш толкова, а да махнеш с ръка и да гледаш напред.

7. Да прекарвам по-малко време с таблета в ръка. Хубаво е да имаш интернет връзка на една ръка разстояние, но не и да прекаляваш с това.

8. Много бих искала да си купя професионален сешоар. Вече съм си харесала един на jaguar.



А сега остана по-трудната част - да реализирам обещанията. Успокояващото е, че имам цяла година пред мен.  Вие спазвате ли новогодишните си обещания?
                                                                                               Bella

Няма коментари:

Публикуване на коментар