Powered By Blogger

събота, 29 март 2014 г.

Любими продукти за февруари-март/Favorites for february march


С удоволствие ще ви представя любимите си продукти за изминалите два месеца. Като цяло кожата на лицето и тялото ми имаше специфични нужди,  което си обяснявам с преходния сезон и рязката смяна на температурите. За мое щастие открих правилната козметика.



Мицеларната вода на Garnier веднага се нареди сред любимците ми. Почиства перфектно грима. Няма неприятно усещане или зачервяване след употребата й. Съотношението цена-количество е повече от добро. Бих казала, че ми харесва повече от мицеларната вода на Mixa

За CC кремът на Bioten вече писах тук. Но не го използвам всеки ден заради силиконите, които съдържа. За по-хладно време ми върши чудесна работа, но за по-топлите дни ще ми дойде  тежък като консистенция. 


В последно време кожата ми е станала много чувствителна. След измиване с душ гел започва да ме сърби, въпреки че старателно се изплаквам. Помага ми единствено душ гела Creme Oil за чувствителна и много чувствителна кожа от серията Balea Med. Не съдържа сапун, има неутрално PH с бадемово масло и много лек аромат. Като консистенция е по-течен с прозрачен бял цвят и оставя лек филм върху кожата. Редувам го с душ гела с алантоин от същата серия Balea Med. Само при употребата на тези продукти кожата ми е спокойна и не толкова изсушена и сърбяща. Препоръчвам ги на всички, които имат подобни кожни проблеми.

За крема за ръце и нокти с лайка на Balea съм писала много пъти. Харесва ми като консистенция, бързо попива без да лепне и хидратира интевзивно. 


Напоследък се боря с упорития пърхот отново. Спасение намирам само с шампоана Selsun Blue, който се продава в аптеките. Съдържа ментол, който значително успокоява сърбежа. Зелената опаковка е предназначена за всички типове коса. Преди съм използвала и синият, който се водеше за мазна коса. Може би този ми харесва повече. Има тъмно зелен цвят, специфична миризма и трябва да се нанесе два пъти, за да има ефект. Недостатък е, че при ползването му боята ми пада по-бързо. 


Друг любим продукт е компактната пудрата на Balea young. Обикновено я използвам самостоятелно след като съм нанесла дневния хидратиращ крем. Към нея има тампон за нанасяне, но аз лично използвам четката за пудра на essence, защото ми е по-удобно. Матира добре, има лека покривност и не прави брашнян ефект. Аз си взех най-светлия цвят 03 sand, но може би трябваше да си взема един нюанс по-тъмна.


Любимият ми лак за нокти е 07 Golden Rose Rich Color 07, който съчетавам с червило Avon Pure Peony. Комбинацията е много пролетна, свежа и модерна. И ми създава страхотно настроение :)) 



                                                                             Bella<3

5 коментара:

  1. И на мен мицеларната вода на Гарние ми е голям любимец,а също и много икономична!
    Лакът е в много свеж цвят <3

    ОтговорИзтриване
  2. Лакчето изглежда страхотно <3

    ОтговорИзтриване
  3. Водата наистина е голямо откритие, а цветът ми е любим за пролетния сезон :))

    ОтговорИзтриване
  4. Мицеларната вода и за мен е тотален фаворит! А лакът е прекрасен :)

    ОтговорИзтриване
  5. Значи имаме един и същи предпочитания към козметиката :)

    ОтговорИзтриване