Powered By Blogger

неделя, 16 март 2014 г.

Stop shopping and start thinking


Днес направих ревизия на цялата си налична козметика и установих, че съм купувала много излишни продукти, които са от един и същи вид и не мога да ги изразходвам в срока на годност. Прекалила съм с количеството козметика за коса и кремове за лице. На кого му трябват три различни пяни за коса??? След като осъзнах колко пари съм изхарчила в безцелно пазаруване, реших да бъда по-организирана и да купувам само най-необходимото в близките месеци. Трябва да се преборя с изкушението да купувам всеки продукт, за който има много положителни мнения  в блоговете на другите момичета. Забранявам си и влизането в DM и Lilly, защото не излизам оттам без покупки, които реално не ми трябват. 
Променям мотото си занапред:



Имам нужда от промяна и затова ще направя пролетно почивстване на всички ненужни вещи вкъщи. Мисля, че това е едно добро начало на предстоящия сезон, който ми е любим. Ще чакам с нетърпение месец април, който свързвам  с многото семейни празници както и моя рожден ден  :) 

                                                                                                                   Bella <3

2 коментара:

  1. Ох и аз съм така, но спирането при мен ще е трудно, затова и не се опитвам... :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина е трудно, но този път съм се заинатила сериозно след огледа на огромното количество продукти, които неусетно съм натрупала :)

      Изтриване