Powered By Blogger

неделя, 2 март 2014 г.

Vichy Normaderm Anti-Aging


От много време отлагам писането на това ревю, но реших че е крайно време да го направя. Купих си Vichy Normaderm Anti-Aging с големи очаквания. Колебаех се между него и стандартния Normaderm, но се спрях на крема против бръчки като превнативна мярка, въпреки че съм на 28г и още нямам такива проблеми. Кремът е с много лека консистенция, попива бързо и е идеална основа за грим. Немазната и бързопопиваща текстура  го отличава от по-евтиния клас кремове. Има лек ненатрапчив свеж аромат. Тук трябва да уточня, че моята кожа е смесена със склоност към омазняване в Т-зоната, на места около носа с разширени пори и склоност към зачервяване.  Като цяло веднъж месечно ми излизат пъпки във времето около месечния ми цикъла. Използвам продукта повече от два месеца и впечатленията са ми следните:

-няма свиване на  порите и изравняване на тена, какъвто ефект се гарантира от производителя

-матира кожата, но за няколко часа 

-не въздейства върху появата на пъпки и зачервявания 

Като цяло съм разочарована от този продукт. За цена от 30.69лв за 50 мл очаквах някакви реални резултати като пречистване и изглаждане на кожата, което производителя обещава да настъпи в рамките на 7 дни. Не бих си купила крема отново. 



Bella <3


Няма коментари:

Публикуване на коментар