Powered By Blogger

вторник, 6 май 2014 г.

Любими продукти за април/ Favorites for april


Здравейте и от мен. В последния месец не успях да намеря време за нови ревюта, но продължавам да трупам козметика и да събирам впечатления. Не съм спряла да чета другите блогърки и да се интересувам какво ново има по щандовете. В тази дълга пауза си дадох сметка колко ми харесва да се занимавам с блога и всичко свързано с него. Много съм щастлива, че се сдобих с нов фотоапарат, който ми дава повече възможности за заснемане и презентиране на продуктите. И всичко това благодарение на прекрасния ми мъж, който много ме подкрепя в това начинание и ми помага в първите ми стъпки във фотографията. 

И така да не се отплесвам, а да започвам с любимите ми продукти за април. Признавам, че не съм използвала много грим през изминалия месец, защото се борих с досадни пъпки, а към момента с останалите червени петънца. Но за този проблем ще напиша отделен пост. 
Много харесвам червилото на maybelline coral calling 430. Не мога да кажа, че е от най-дълготрайните, но хидратира добре устните. Цветът му е свеж, пролетен и отива на всеки. Опаковката е компактна, гилзата е удобна. 

В ежедневието използвам като дневен крем Velnea face moisturizing day cream for combination skin на марката Lilly. Кремът е в стъклено бурканче от 50мл с винт. Бях си го взела на промоция за около 5 лв. Много приятен крем с лека консистенция. Попива бързо без да лепне и има лек аромат. След като се абсорбира добре от кожата, нанасям матиращата пудрата на essence в цвят 01 natural beige. За миглите използвам спиралата maybelline the colossal volum express 100% black. Много ми харесва четката, защото успявам да извия добре миглите и да им придам плътен черен цвят. 

Много често използавм сухия шампоан syoss anti-grease с цел създаване на обем на слепената ми коса. Обикновено го използвам на третия или четвъртия ден след измиването на косата и ефектът му  ми допада. Вече ми е на привършване и задължително ще си купя още едно шише. 

Не мога без  любимото ми почистващо мляко на Balea Med. Понякога го използвам за отстраняване на грим, а друг път - като хидратант. Не оставам без него, за мен е от must have продуктите. 

За околоочен крем използвам Balea Urea. Кремът е мазен и лепкав, но ми допада като нощна грижа. Има лек аромат и интензивно хидратира околоочната зона. Много е икономичен. 

До скоро и успешна работна седмица на всички!

                                                                                          Bella

4 коментара:

  1. Обожавам тези червила на Maybelline . Опаковката им е изключителна красива ,хидратиращи са и имам голям избор на цветове :)

    ОтговорИзтриване
  2. Мисля да си купя още едно, но в розов нюанс :)

    ОтговорИзтриване
  3. Честит фотоапарат, да си го ползваш със здраве! И аз ползвах крема на Лили, но искам повече матиране и затова го смених :))

    ОтговорИзтриване
  4. Мерси Веси :) За по-топлото време ще търся крем с по-матов ефект. Ще чакам да споделиш, ако попаднеш на нещо :)

    ОтговорИзтриване