Powered By Blogger

неделя, 20 октомври 2013 г.

Мицеларни разтвори


Ще ви споделя моя опит с мицеларните разтвори. Открих ги преди около три месеца и за нищо на света не бих се върнала към отстраняванета на грима с тоалетно мляко. Трабваше ми време, за да се науча как да ги използвам правилно. В началото използвах малко количество разтвор върху памучен тампон и се чудех защо нищо не се получава. После започнах да използвам по-голямо количество като се научих как да задържам няколко секунди тампона върху очите, за да подейставт мицелите. Сега си махам грима за две минути - процедурата, която ми е най-досадна. Няма търкане, сълзене на очите и неприятно щипане и зачервяване на кожата. 

Много съм доволна от прочутия мицеларен разтвор на Bioderma Sensibio H2O. Премахва грима много качествено, с минимално количество продукт и без никакви усилия. Определено е най-добрата мицеларна вода, която съм използвала. Много толерантна към кожата и най-вече към очите. Дори при обилно количество грим на очите се справя перфектно и не оставя никакви следи. Вече си купих второ шише от промоцията ( 5.90 лв) която предоставя този месец.

Използвах и мицеларната вода на Avene Cleanance. Купих си я отново на промоция на цена от 2.69 лв за 50 мл. Тази вода е предназначена за проблемна кожа и има има отлични почистващи свойства. Аз лично я използвам повече като тоник, защото много добре отстранява пудри, вв кремове и фдт. За грима на очите не се справя толкова перфектно като Bioderma Sensibio H2O. Водата има лек много приятен аромат, който оставя чувство на свежест.

Mixa Cleansing Micellar Water също е добър продукт на значително по-ниска цена - в промоция около 8 лв за 250 мл. Почиства грима с малко повече продукт. Ако Bioderma Sensibio H2O почиства силния грим от очите в рамките на две тампончета, то за Mixa Cleansing Micellar Water са неодходими 3-4 тампончета. Тази мицеларна вода също е щадяща към кожата - не щипе и не люти. Харесва ми, че дори и без отмиване не чувствам кожата си опъната или лепкава. Водата няма аромат. Опаковката не е от най-удобните - помпата пръска във всички възможни посоки и пуска по много. Вече използвам второ шише и съм доволна.


А ето и едно огромно разочарование Ziaja Natutal Olive Micellar water. Водата ми щипе много на очите, не почиства грима въобще и оставя лепкаво усещане върху кожата. Определено не ви я препоръчвам. Какво да очакваш за 4.09 лв за 200 мл?!? Тази марка ме отказа да тествам други нейни продукти.                                             
                                                                                                       Bella 

1 коментар:

  1. И аз съм много доволна от мицеларната вода на Mixa,но на мен и едно тампонче ми стига да си изчистя грима на едното око(спирала,очна линия,понякога сенки),е за лицето вече си отиват повече тампони.Ще видя дали в моя град има аптека с такава промоция на Биодерма и ако има ще си взема,че много искам да я пробвам.Но определено и аз скоро едва ли бих се върнала към тоалетните млека.

    ОтговорИзтриване