Powered By Blogger

събота, 5 октомври 2013 г.

Нови покупки


Ето и моите нови покупки. Кремът Nivea pure&natural for normal to mixed skin беше намален на около 7 лв и го купих импулсивно. В последно време не мога да си намеря подходящ крем за лице.Всички кремове, с които разполагам ми омазняват лицето и ми се появяват пъпки. Ще дам шанс на този без да имам големи очаквания. Шампоанът Klorane with camomile за светли коси е любимият ми! Купувам го за втори път и съм много доволна. Прави страхотна пяна, ухае много нежно на лайка и придава блясък на изрусената ми коса. BU free spirit има супер аромат - повдига ми настроението и духа :) Червилото Catrice e цвят 190 gentle nude is back. За него още нямам впечатления. Купих си новата спиралата на essence Lash mania reloaded. Има много удобна четчица. Моливът за очи е автоматичен отново на essence 05 c'est la vie. Това е от мен за сега. Завършвам поста си с любимата песен  Love me again с пожелание да бъдете влюбени, за да сте красиви отвътре навън <3

                                                                                       Bella

Няма коментари:

Публикуване на коментар