Powered By Blogger

четвъртък, 3 октомври 2013 г.

Каква козметика изразходвах - част 2


Количеството изразходвани продукти се увеличава драстично в последно време и не мога да се организирам със снимките. Но вече съм се взела в ръце и ще бъда по-редовна в постването. 

Цяло лято мини стикът Rexоna cotton dry седя в дамската ми чанта и  го използвах при необходимост. Има много удобна опаковка, действа освежаващо и е икономичен. Вече се снабдих с нов стик от същата серия, но син. 
Душ-гелът Nivea supreme touch използвах по време на почивката. Има страхотен плодов аромат, хидратира кожата и травъл опаковката е голямо удобство.  Като количество ми стигна за седем дни и бих си го купила отново за следващото ми пътуване.
Nivea body milk for dry skin има много хубав аромат на крем, който асоциирам с чистота и свежест, но не се запазва дълго върху кожата.  Самото мляко като консистенция не ми е достатъчно хидратиращо за сухата ми кожа, но пък се нанася лесно и бързо попива. Бих си купила млякото на Nivea за много суха кожа, защото не си падам по напарфюмирани лосиони за тяло.
Шампоанът Rene Furterer с босилек не ми харесва особено - вече съм писала пост за него и няма да се повтарям. Не бих си го купила отново.

Няма коментари:

Публикуване на коментар