Powered By Blogger

сряда, 16 юли 2014 г.

Must have summer edition


И така вече сме в разгара на лятото, което за съжаление не можем да усетим в България. Реших да подбера най-любимите си продукти, които използвам през този сезон. 

Какво е лятото без тен? Добре, че има автобронзанти. Аз съм с много бяла кожа, която лесно изгаря и бавно придобива тен. Единственото ми спасение да не съм "бяло сирене" са автобронзантите. Признавам си, че още не съм откирала подходяща марка за тяло. Имам несполучливи опити с Loreal sublime bronze флуид, от който ставам на петна. Така че за момента използвам само за лице Simple sun kissed moisture cream. Харесва ми, че е хидратиращ, но не мазен. Бързо изсъхва и няма оранжеви оттенъци. Бsх си го поръчала от amazon.com за 3 лири. 


Тъй като през лятото предпочитаме по- разголени дрехи няма нищо по-важно от добре хидратирана кожа. Много съм доволна от лосионът за след слънце Apres lotion Sundance. Купих го от DM преди морето за около 3 лв.  Има успокояващи и хидратиращи съставки, които облекчават кожата след цял ден, прекаран на плажа. Използвах го за цялото семейство и ми остана още от него. Има много лека консистенция, бързо изсъхва и не оставя мазни следи. Затова е предпочитаният ми хидратант за лятото. Може да се използва и за лице - много добре ми се отразяваше. Има лек плодов аромат.

Абсолютен фаворит ми е Balea Golden Shine bodylotion. Съдържа златисти частички, които блестят на слънчева светлина. Най-добре седи на кожа с тен. Използвам го за ръцете, деколтето, краката. Лесно се разнася, но блестящите частици остават по вътрешната страна на дрехите - имайте го впредвид!Лосионът има по-наситен парфюмен аромат, който ми допада. 


Както знаем гримът тип "целуната от слънцето"е много модерен този сезон. За целта използвам бронзиращата пудра от палитрата Sunkissed Bronzed compact (повече снимки тук ), за която все не ми остава време да напиша отделен пост. Пудрата има блестящи частици и добре пигментиран цвят. Като трайност също е добра - издържа около 6 часа с пудра отдолу. Друг продукт, който харесвам и използвам от пролетта е еssence sun club bronzing highlighter, който бях включила в whishlist-a Впечатленията ми напълно се покриват с тези на Веси от beautifullsin.blogspot.com , а постът й може да прочетете тук


На следващо място по важност е яркият маникюр и педикюр. Обожавам искрящите цветове за лятото. Разбира се  трайността на лака има значение и в тази връзка от около месец използвам прословутия Seche Vite Top coat. Очарована съм от блясъка, който придава на ноктите, увеличаването трайността на лака и бързото съхнене, но малко ме притеснява състава. Миризмата му е  силна и ми напомня на разредител за боя.
Лаковете на снимката отляво надясно са:
Golden Rose Selective 14 Berry mousse
Golden Rose Selective 31 Hanghai shimmer
Seche Vite Top Coat
Flormar Light Summer LS07
Flormar Matte M17


Ето и моите фаворити сред червилата - отляво надясно на снимката :

Maybelline 430 Coral Ambition
essence 52 in the nude
Avon Twinkle pink
Avon Pure peony


В последно време полагам старание и постоянство в грижата за косата си. Не съм я боядисвала вече месец и половина и състоянието й значително се подобри. От морето горните пластове изсветляха и изглежда като на кичури. След всяко измиване я обливам  със запарка от лайка, за да я изсветля леко и резултатът е страхотен - получават се наситени златисти оттенъци. Ще направя отделен пост за това. Опитвам се да огранича употребата на силикони, за да видя как ще се отрази върху цялостното състояние на косата. Използвам шампоана на Alverde за естествено руса или изрусена коса с хмел и мед и Alvede флуид за цъфтящи краища, за който вече писах тук
За да фиксирам  прическата си използвам лака за коса Loreal Elnett extra strength. Този лак няма нищо общо с другите лакове, които се продават в дрогериите. Запазва формата на косата без да я слепва или омазнява. Освен това се разресва лесно без да остава следи. Ароматът му е леко странен, но иначе е страхотен продукт. 


Не на последно място в списъка за лятото слагам флорална рокля (H&M) и удобни сандали (Paolo Botticelli)


 



                                                              Целувки
                                                                                Bella




6 коментара:

  1. Прекрасна си :) Наистина имаме доста общи любими продукти.Колкото до Сеш - ако те притеснява състава, следващият път пробвай Пош.На мен ми е абсолютен фаворит :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси Веси, следващият път ще си поръчам пош, прочетох твоето ревю за него :)

      Изтриване
  2. Страхотен пост!! Толкова летен, за жалост не като времето навън :(( поздрави, страхотна си!
    www.artennviu.blogpost.com

    ОтговорИзтриване
  3. И на мен много ми хареса поста! Флуида на alverde и лака за коса на Loreal и аз ще ги пробвам :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, надявам се и ти да останеш доволна от тези продукти :)

      Изтриване