Powered By Blogger

събота, 5 юли 2014 г.

Любими продукти за юни


Юни месец вече мина, а с него и моята почивка на морето. Ще ви споделя впечатленията си от козметиката, която използвах най-активно в последно време.


Ще започна с любимия ми дезодорант на Nivea fresh natural, който си купувам всяко лято заради аромата. Много траен е по време на жегите и оставя чувство на свежест и чистота дълго време.  При мен  е особено ефикасен по време на ежедневните ми разходки и тичане след детето по градинките в горщите дни :) В състава му има алкохол и затова део-спреят  не е препоръчиелен след епилация или за хора с чувствителна кожа. Аз лично нямам такива проблеми и го използвам по всяко време.

Душ гелът Nivea pure ocean има морски аромат, в който съм влюбена! Ако сте на тази вълна-горещо ви го препоръчвам. Много ме тонизира и банята ухае божествено след като се изкъпя с него. Има светло син прозрачен цвят под формата на гел и се разпенва лесно. Не ми дразни кожата и не я изсушава.

Balea face тоник за лице за суха и чвствителна кожа без алкохол си купувам за втори път. Видях го на рафтовете в DM и си спомних, че съм го използвала преди няколко години и ми се отразяваше много добре. Използвам го когато усещам кожата си суха и опъната. Понякога си махам пудрата с него - справя се перфектно. Има леко матиращ ефект, но в същото време и хидратира. В момента съм в период, в който отново водя борба с пъпките и имам проблем с пресушаването на кожата. Тоникът ми помага, защото не е мазен като крем, но в същото време омекотява кожата. Има лек приятен аромат. 

По време на семейната ни почивка  използвахме Anthelios XL SPF 50 мляко на La Roche-Posay. Млякото се разнася лесно, има лек аромат и е по-течно като консистенция. Недостатък е, че оставя бели следи по дрехите, ако не се разнесе добре. След четвъртия ден се втечни по неясни причини, но ни защитаваше добре през всичките седем дни и стигна като количество за двама възрастни, едно дете и многократно нанасяне. 


Специално искам да отделя внимание на шампоана Fitoval for damaged hair. Това е един от най-добрите шампоани, които съм използвала. Определено има видим резултат - хидратира скалпа и косата, омекотава я и не я заплита. Осигурява оптимален комфорт на скалпа. Като конситенция е по-рядък с жълт цвят, лесно се пени и е икономичен. Вече съм изразходвала малката опаковка и определено ще си купя голяма. 

Рол-онът Simple, който си поръчах от amazon.com ми влиза във всекидневна употреба. Нанасям го вечер и определено влияе на пъпките, които завехват по-бързо без да стават на рани. Нанася се лесно директно върху засегнатите участъци и има много лека консистенция с лек аромат. 

Друг любим продукт ми стана alverde флуид за цъфтящи краища. Реших, че известно време няма да ползвам продукти на основата на силикони и си купих този флуид. Много е добър - хидратира краищата на косата и ги заглажда. Има удобна помпичка и лек флорален аромат.  Не ми допада, че в състава на второ място е алкохол, но ще си затворя очите. Ползвах го по време на морската ни почивка за мен и дъщеря ми и успяваше да ни укроти  и приглади косите.

Фаворит в лаковете ми е Golden rose Selective 31 shanghai shimmer. Този цвят винаги свързвам с лятото. Стои прекрасно върху загорели от слънцето ръце и крака :)

Любимата ми книга е Полулош на Сали Грийн. Допадна ми стила и нестандартния сюжет. Аз лично харесвам тинейджърски романи като Здрач и Игри на глада и предполагах, че тази книга, ще е нещо подобно, но авторката надхвърли очакванията ми. Сега ще чакам с нетърпение през 2015г да излезе Half wild <3


През изминалия месец се активизирах да правя упражнения вкъщи и за тази цел си поръчах този ластик USA Pro от sport direct. Удобен е за използване и в you tube има много клипчета с примерни упражнения. Аз го използвам най-вече за  гръбначния стълб, тъй като имам изкривяване и е препоръчително да правя комплекс от поддържащи упражнения, които спомагат за добрата стойка.


Любимата ми песен за месеца е на Mr Probz - Waves. Обожавам клипа!
https://www.youtube.com/watch?v=6MH9qWemtPo

Пожелавам ви изпълнени с настроение летни дни и нощти ;)

                                                                                                    Bella




2 коментара:

  1. Тоникът на Balea ми привлече вниманието. Каква му е цената?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мисля, че беше около 5 лв. Определено е от най-любимите ми продукти, дано останеш доволна :)

      Изтриване