Powered By Blogger

сряда, 27 ноември 2013 г.

Lakme Collage


Аз съм от жените, които обичат често да сменят цвета на косата си . Обикновено избирам цветове в русата гама. Реших, че от светло руса искам да се направя медно руса и за тази цел избрах професионалната боя Lakme Collage 8/40 light copper blonde с 6% окислител. 


И преди съм използвала тази боя и съм много доволна от качеството й. Боята не мирише силно, лесно се забърква и е с кремообразна консистенция. За съжаление количеството е малко - 60 мл боя и 90 мл окислител. На мен едва ми стигна за дължините, въпреки че косата ми в момента е почти до раменете, но е гъста. Седях общо около 30 мин като първо намазах корените, а след това преминах към дължините. Получи се много хубав цвят, косата ми изглежда много подхранена и лъскава, а не изсъхнала и безжизнена. Аз си купувам боята от zlatna ribka на цена 14.90 лв с окислител. 

Преди
                                                                             
След


                                                                                                                      Bella







Няма коментари:

Публикуване на коментар