Powered By Blogger

неделя, 3 ноември 2013 г.

Козметични съкровища


Реших да напиша този пост с идеята да споделя какви продукти харесвам напоследък. Много съм доволна и от четирите и ги ползвам с голямо удоволствие.

Интензивният защитен крем atrix с екстркт от лайка и провитамин В е един от любимите ми. Не си го бях   купувала от много време, но случайно го видях на помоция в Lilly на цена 3.45 лв за 100 мл. Кремът е немско производство и го има на пазара от много години. Като консистенция е гъст, но не оставя лепкаво усещане след нанасянето му както повечето интензивно хидратиращи кремове. Много лесно се размазва и попива бързо, а ароматът му е лек и приятен. В момента моите ръце имат нужда от спешна хидратация, защото си ги мия често и кожата загрубява и изпръхва. С използването на този крем вече имам видимо подробрение. Препоръчвам го за студените дни с две ръце.


Друго откритие е дезедорантът Balea sensitive mit Aloe Vera. Дезедорантът има много хубав аромат, който малко напомня на Nivea и е много траен. Създаден е специално за чувствителна кожа като не съдържа алкохол и успокоява след бръснене. Аз съм много капризна спрямо дезедорантите и трудно си намирам такива, които да не дразнят кожата ми и в същото време да ми харесват като аромат. На снимката е малката опаковка от 50 мл, която държа в чантата си, а вече се запасих и с голяма опаковка.


Balea soft&clear anti-pickle gel използвам често в последно време, защото постоянно ми излизат пъпки. Гелът е в тубичка от 15 мл, но е много икономичен. Нанася се директо върху пъпките два пъти на ден. При редовна употреба няколко поредни дни постига много добри резултати като намалява размера на пъпката и зачервяването. Не мога да кажа, че има вълшебно действие и заличава пъпките на мига, но с търпение спомага за по-бързото им заличаване. Гелът е със салицилова киселина, има прозрачен цвят и аромат на мента. 


Не на последно място са любимите ми мокри кърпички Baby Crema с натурален екстракт от алое вера. Имат страхотен аромат, достатъчно влажни са и не дразнят кожата. Използвам ги както за дъщеря ми, така и за мен. 


Пожелавам ви приятен и слънчев следобед, изпълнен с много усмивки.
                                                                   Bella






2 коментара:

  1. Това гелче на Балея не съм го забелязвала, а звучи интересно :)) Трябва да погледна

    ОтговорИзтриване
  2. Може да го намериш на рафтовете с кремове на Baleа в DM. Аз случайно попаднах на него докато разглеждах дали са заредили нещо ново и интересно :)

    ОтговорИзтриване