Powered By Blogger

събота, 15 август 2015 г.

Summer essentials




Лятото е в разгара си и реших да пиша за моите верни помощници. Няма да акцентирам на задължителните летни аксесоари - джапанки (най-обикновени от Jumbo за 5лв), слънчеви очила (на Polaroid, които не свалям вече две години) и ластици ( на Aurora от Lilly, които са много удобни и могат да се ползват като гривни).


Когато бях на море заложих на слънцезащитните продкти на Sundance на DM и останах много доволна. Млякото за тяло е със SPF 30 в голяма опаковка от 500 мл. Има лек приятен аромат, размазва се нормално и консистенцията му не е гъста. След 10 дни на море в Гърция и всекидневно използване, нямах никакви кожни проблеми и не успях да изгоря (имам бяла кожа склонна към изгаряне и зачервяване). Матиращият флуид от същата серия с фактор 30 много ми допадна. Използвам го и в града. Размазва се лесно, леко матира и е добра основа за грим. 
На плажа използвах балсама на Nivea Hydro Care SPF 15 - вече съм писала за него колко обичам да го ползвам във всеки сезон. 

В момента любим продукт ми е Mixa DD Cream. В началото се стреснах от цвета му, защото е много оранжев, но вече се научих да го разнасям равномерно и ми пасва идеално. А и лицето ми има тен и се получава добро преливане. Не е подходящ за хора с много бяла кожа. Кремът е със SPF 15 и почистващ цинк. Според описанието неговата тонираща текстура се адаптира към различните нюанси на кожата (с което не съм съгласна както написах вече). Кремът попива бързо и матира кожата. Издържа цял ден и заглажда тена и пъпките.


В последно време използвам лосоион за тяло кокос и ший на Balea. Много ми харесва аромата му на кокос - свързвам го с лято и море. Малко по-трудно се размазва, но попива бързо и не е прекалено мазен. Опаковката е 400 мл и сигурно ще ми стигне поне до зимата. 

През лятото държа косата ми да има обем дори и когато е вързана на опашка или кок. За тази цел използвам сухия шампоан на batiste за брюнетки. С него няма опасност да останат бели следи в косата, защото е оцветен. Не ми харесва аромата - на евтин парфюм, но той бързо изветрява. Не съм ползвала сух шампоан от дргите серии на марката, но нямам и намерение, защото този ми пасва.

Друг важен продукт особено за хора, които много се потят като мен е рол-он Lycia total fresh. Има много свеж аромат, дълготрайно действие и е икономичен.


Лаковете, които най-често използвам напоследк са Golden Rose Rich color 17 и 63. Много ми харесва четката на тези лакове. Освен това са трайни и има голям избор от цветове.

Пожелавам ви да изкарате незабравимо остатъка от лятото с много настроение и позитивни емоции :)

                                                        Kisses,
                                                     Bella












Няма коментари:

Публикуване на коментар