Powered By Blogger

четвъртък, 28 май 2015 г.

Изразходвани продукти / Еmpties

Здравейте момичета,  направих дълга пауза след последния ми пост, но събрах вдъхновение да напиша втората част на поста ми за изразходвани продукти.


И така ето още няколко продукта за коса. Alverde флуид за цъфтящи краища е пълно разочарование. Под формата на крем е с доста силен аромат (както повечето продукти на Alverde ). Но няма никакво действие върху краищата на косата ми. Освен това се затруднявам с количеството - ако сложа повече, косата ми става на клечки. Със сходни впечатления съм и от крема за коса на Mасadamia nourishing leave in cream. Въпреки, че косата ми е много суха, кремът ми идва много тежък като констистенция, независимо какво количество използвам. Явно този тип продукти не са подходящи за мен или не се справям с използването им. 
Пяната за коса Volum Max Loreal обещава обем и повдигане на косата от корените. Е,нищо такова не получих като ефект. Пяната е с приятен аромат, не слепва косата, но до тук. Не се различава с нищо от пяната на Cien за 2.50 лв, която в момента използвам. 
Balea Trend It Up спрей за коса с морска сол имам от миналата година - купих си го веднага, когато излезе. С много смесени чувства съм за този продукт. От една страна ми харесва, че с него успявам да си укротя косата и да я начупя, но от друга страна - много я изсушава. Мисля да му дам шанс и това лято и за момента няма да го хвърлям на боклука.


Lychia ленти за депилация на лице за чувствителна кожа не ми харесаха. Лентите не се справят с обезкосмяването така добре както другите видове от същата марка. Освен това последните две ленти изсъхнаха- явно не баха особено качествени (това ми се е случвало и с лентите на Elea). 
Balea крем за околоочния контур с уреа не е нищо особено. Има гъста консистенция, бързо попива, но остава лепкаво усещане. 
Alverdre  Vital крем за околоочния контур за зряла кожа с пасифлора също не ми допадна. Много трудно се размазва, гъст е и лепкав. Не бих си купила тези кремове отново.
Balea Face нежен измиващ крем за лице за суха и чувствителна кожа с хамемелис е от моите Must have продукти. Вече ползвам втора опаковка от него. Редовно си мия лицето с него вече няколко месеца. Има кремообразна консистенция с много приятен аромат. Не се пени, след употребата му кожата ми не е опъната, нито пък мазна. Определено ви препоръчвам този бюджетен продукт и то не само на жените със суха кожа, а и със смесена и мазна кожа също- защото тяхната кожа също се нуждае от хидратация.
Бронзант за лице Balea Magic Summer използвах малко миналото лято и нямам някакви определени впечатления. Ще му дам още един шанс и отново ще ви споделя мнението си.


И така преминавам на душ-геловете. Velnea Body крем душ не ми допадна въобще - има ужасен мирис на развален крем. Използвах го като течен сапун за ръце. Fa youghrt крем-душ гел е от любимите ми. Има много приятен лек аромат и не изсушава кожата. Друг любимец ми е Nivea подхранващ душ гел с хидратиращи съставки с аромата на крем Nivea (който аз лично обожавам и ми оставя усещане за чистота и свежест). Alverde Baby измиваща пяна и шампоан с екстракт от маргаритки (или елфския гел). Вече не го зареждат в DM, сега има друг с едно конче. И двата ги ползвам за дъщеря ми - икономични са и не дразнят кожата. Опитах да си мия грима с елфския под душа- но не ми допадна като усещане. Lycia интимен гел си купих, защото има ph 3.5, но въпреки това не ми допадна особено. Определено предпочитам Lactayd, който използвам от години и ще продължавам да си го купувам. 


Крем Бочко купувам осново за дъщеря ми - използвам го за всякакви рани и кожни раздразнения. Аз го употребавам за зарастване на пъпки. Не ми допада факта, че кремът много бързо се разваля - за около два месеца след отварянето му. Затова сега съм го заменила  с крем Здраве и съм по-доволна. 
Balea лосино за ръце с масло от ший, арганово масло и пантенол ми хареса отсновно заради поппата - много ми е удобна. Понякога ме мързи да си мажа ръцете и цялото това отваряне, развинтване на капачета, после затваряне с мазни ръце... Иначе кремът не е нищо особено- има по-силен аромат отколкото предпочитам, но е приятен и бързо попива. Mixa интензивно подхранващ крем за ръце използвах през зимата и има силно подхранващо действие. По-гъст е като консистенция и по-трудно се размазва, но има продължително действие дори и след миене на ръцете. 
Glysolid Крем с глицерин използвах много дълго време за ръце и крака. Гъст е, лепкав, но и дълбоко хидратиращ - затова го ползвах преди лягане. Сега съм го заменила със студено пресовано кокосова масло, но за това ще пиша в отделен пост :)
Velnea балсам за ръце и нокти е приятен, лесно се размазва, но не е дълбоко овлажняващ. Добър е за цената си от 2 лв.

И така пак не стигнах до декоративната козметика - ще правя трети отделен пост. Както си личи от блога ми гримовете не са ми приоритет - не че нямам голямо количество, но общо взето ежедневният ми грим е доста лек и еднообразен (BB крем, руж, спирала, молив за вежди и червило - колко тривиално).


Кisses, 
Bella









4 коментара:

  1. Би ли описала по-точно какъв е ефектът от този солен спрей на Balea, защото все му се чудя, но не съм убедена, че е подходящ за права коса....та се чудя какъв ефект бих могла да получа при използването му, освен по-лесна за "фризиране" коса. Нямам търпение за ревюто на бронзанта за лице, защото на нашия пазар не се предлага голям избор...
    Аз също наскоро си взех един душ гел на Velneaи също съм разочарована от аромата, който е мноооого далече от очаквания от мен (а и заявения върху опаковката- зелен чай).. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти за коментара :) Спреят е със суха текстура, леко слепва косата и я приглажда. Не мисля, че ще има някакъв забележителен ефект върху права коса. Гледах, че John Frieda са пуснали такъв спрей и се чудя дали си заслужава да се пробва. http://www.johnfrieda.com/en-US/ProductDetail/Hair-Care/Beach-Blonde/Sea-Waves-Sea-Salt-Spray#/howitworks/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А пробвала ли си тези, които са DIY? Интересно ми е, дали има някаква съществена разлика с магазинните :)

      Изтриване
    2. Не съм пробвала, но ми харесва, че в състава им присъстват масла, които може би неутрализират изсушаващото действие на солта.

      Изтриване