Powered By Blogger

събота, 27 декември 2014 г.

Favorites for december / Любими продукти за декември


Скъпи посетители на моя блог, честита Коледа. От сърце ви пожелавам много здраве, късмет и положителни емоции. 
Това са моите любими продукти за декември. Червеният лак на GR Selective Shanghai shimmer 31 e предпочитан от мен в последно време. Не мога да кажа, че е много траен, но доматения му цвят много ми допада. Комбинирам го с  червило на essence 02 all you need is red. Честно казано от скоро време използвам червено червило и още не мога да се възприема с него. Винаги съм използвала розови червила, но откакто съм брюнетка, се харесвам с червено - на устните, по ноктите, в дрехите. Червилото стои матово на устните, но не ги пресушава. Има голяма трайност.
Продължавам да използвам любимата ми боя за кося Syoss oleo intense 6-10 dark blond. Боята е безамонячна с лек аромат, достатъчно гъста консистенция (за разлика от Garnier Olia, която е ужасно течна и разтичаща се), а цветът е равномерен - с пепеляви отттенъци какъвто е и естествения ми цвят. След боядисване косата ми е лъскава и подхранена без краищата й да са пресушени. Всъщност се получава светло кестеняв цвят, който е далече от представите за тъмно русо.
Този месец използвам ВВ cream 9 in 1 Rimmel. Харесва ми, че е достатъчно хидратиращ и го нанасям направо без предварително да се мажа с крем (затова не го препоръчвам на жени с мазна кожа). Изравнява тена, има леко покритие и приятен аромат. Трайността му е добра - около 5-6 часа без пудра отгоре.
През зимата обожавам тежките парфюми и с удоволствие се пръскам с Versace Cristal Noar EDT. Чувствам се женствена и неустоима с него.


                                           Kisses,
                                                        Bella


1 коментар: