Powered By Blogger

четвъртък, 18 декември 2014 г.

Christmas wishlist




Коледа наближава и манията за купуване на подаръци се разпространява със скоростта на светлината. Въпреки всичко смятам, че празникът е в удоволствието да си заедно със семейството, а не в паричната стойност на подаръците. Комерсиалния свят, в който живеем, ни залива с реклами и ни внушава, че без скъпи подаръци като таблети, телефони и т.н не може да има празник. Аз не съм на това мнение.

Искам на първо място здраве. Дъщеря ми тръгна на детска градина и все е болна. Последно изкара и варицела. Дано Дядо Коледа ни донесе многооо здраве!
 

Друго мое желание е Kindle paperwhithe, защото много обичам да чета книги. Проблемът със складирането им е голям. Едва ли този тип четци може да замени усещането да държиш книга в ръка и жадно да прелистваш страници. Но бих се зарадвала на такъв подарък :)


Много харесвам машите, който са с различен диаметър в началото и края. Гледах снимки на момичета, които са се навивали с такъв уред и къдриците им са божествени. Моята коса не е дълга - до раменете, но въпреки това ми се иска да тествам този тип маша. 


Друг желан подарък е прочутото митично олио на LoreaL Professionnel. Лимитираното му издание с шнола за коса  Mythic oil Dear Charlotte Limited edition е много впечатляващо.



Харесвам книгите за оцветяване на Micheal O'Mara, чиято идея е с оцветяването да си успокояваш нервите. Аз определено имам нужда от нещо такова и ми се струва забавно и интересно. Вместо хапче валериан :)



Това е моят скромен лист с коледни желания :)

                                                               Love,
                                                                               Bella











4 коментара:

  1. Пожелавам ти дядо Коледа да изпълни всички желания и най-вече здравето :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :) На теб ти пожелавам да получиш много хубави подаръци! Весели празници

      Изтриване
  2. Киндълче и аз отдавна искам...все не остава ред да му се невиди :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може би сега му е времето! Аз вече го получих като подарък :)

      Изтриване