Powered By Blogger

петък, 1 август 2014 г.

TAG: За мен


Попаднах на този интересен таг в интернет пространството и реших да започна месец август с него.

Кръстен ли си на някого?
Не, родителите ми са избрали името (Силвия) и искали да е международно.

Кога плака последно?
Преди около два месеца от яд и безсилие.

Имаш ли деца?
Да, дъщеря - казва се Андреа и е на 2г 9м.

Ако беше някой друг щеше ли да си приятел със себе си?
Да, защото се раздавам изцяло за приятелите ми, въпреки че не винаги го оценяват.

Имаш ли някакви Guilty pleasures?
Обожавам да ям натруален шоколад и чипс.

Обичаш ли да пишеш на ръка?
Да, имам няколко бележника, в които записвам задачите си за деня и идеите за постове в блога.

Коя е любимата ти зърнена закуска?
Харесвам овесени трици с кисело мляко и сушени или пресни плодове.

Кое е първото нещо, което забелязваш  хората?
Очите и парфюма.

Какъв цвят са очите ти?
Светло кафяви.

Страшни филми или щастлив край?
Наppy end определено, страшните филми ме натоварват.

Любим сериал?
Gossip girl (Клюкарката).

Зима или лято?
Лято, още го чакам да дойде и в София...

Прегръдки или целувки?
И двете заедно :)

Специален талант?
Лесно уча чужди езици и пея вярно.

Къде си роден?
В София - трето поколение софиянка съм :)

Хобита?
Фризьорство, писане на блог, четене на книги за приложна психология и езотерика, фотография

Имаш ли домашен любимец?
Не.

Какъв цвят е колата ти?
Сребрист металик.

Любим филм?
The Wolf of Wall Street.

Какъв искаш да станеш като пораснеш?
Като малка исках да стана адвокат, е вече съм дипломиран юрист. Сега обаче ме влече писането, PR-а, рекламата. 

                                                                               Bella

6 коментара:

  1. И аз имам тези guilty pleasures .. Твоя шоколад поне е натурален ..

    ОтговорИзтриване
  2. Все е шоколад :) Прочетох вчера твоя лаконичен таг :) :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хаха, твърде лаконичен ли беше? Нз, така ми идват отвътре..

      Изтриване
    2. Нямаше много инфо в тага за теб :) :) Щом така си го почувствала, значи си разкрила част от себе си. Смятам за хубаво да бъдем истински и искрени в писането на блог :)

      Изтриване
  3. Прекрасни въпроси и още по-прекрасни отговори. Браво! :)

    ОтговорИзтриване