Powered By Blogger

неделя, 17 август 2014 г.

Отново натрупах известно количество празни опаковки и реших, че е време за този пост. Ставам все по-последователна в изразходването на козметика и се опитвам да намеря приложение на продуктите, които ме разочароват . Въпреки това имам огромен проблем със складирането на целия ми козметичен арсенал - мястото вкъщи е ограничено, а броят на шишетата нараства. Не винаги устоявам на изкушенията по магазините, но имам напредък в тази посока :)




Душ-гел Palmolive Mediterranean moments - уникален аромат, на нещо ориенталско и сладникаво. Но за съжаление не ми понесе - след всяко използване имах неприятен сърбеж и усещане за опъване на кожата. Дадох го на майка ми, но и тя се оплака от диискомфорт след употребата му и просто трябваше да го изхвърля на боклука.
Бих ли го купила отново: определено не.

За душ-гелът на Balea с алантоин съм писала вече. Един от любимите ми измиващи продукти за чувствителна кожа.
Бих ли го купила отново: вече го направих.

Лосионът за тяло Avon Instinct получих като подарък в комплект с парфюма. Ароматът е идентичен с този на парфюма, има лека консистенция, но не е нещо особено. Оосвен това има в съдържанието парабени.
Бих ли го купила отново: не.

Мицеларната вода на Nivea не ме впечатли. Няма аромат, маха грима задоволително, но по време на употребата й се сдобих с няколко подкожни пъпки с бял връх и смятам, че тя е виновника, тъй като по това време не съм ползвала нов продукт за лице.
Бих ли го купила отново: не.

За део-то на Balea Sensitive съм писала многократно. Това е поредната опаковка от него. Винаги си го нося в дамската чанта.
Бих ли го купила отново: вече го направих.



Garnier Essentials puryfing foaming gel е много приятен измивен продукт. Има лека конситенция, страхотен свеж аромат, но за съжаление съставът му не е ок (няколко парабена).

Бих ли го купила отново: не.

Боята Sayoss oleo intense използвам от няколко месеца. Харесва ми, че е по-щадяща от обикновените амонячни бои и няма остра миризма, но и пада бързо-за около месец.
Бих ли го купила отново:да.

Спиралата maybelline colossal black е хубава, придава обем на миглите с удобна четка. Но вече намерих по-добър заместител, за който ще пиша в скоро време.
Бих ли го купила отново: не.

Сухият шампоан на Syoss e любим продукт в ежедневието. Ароматът е свеж, придава обем и спасява положението при необходимост.
Бих ли го купила отново:да, задължително.

Sundance лосино за след слънце е супер продукт. Хидратира и успокоява кожата след излагане на слънце, има лека консистенция и попива бързо.Използвах го и за лице. Ароматът е плодов и приятен.
Бих ли го купила отново:да.

Балсам за устни Nivea Hydro care spf 15 използвахме цялото семейство по време на морската ни почивка. Балсамът е безцветен, хидратиращ и прдпази устните ми от изгаряне. 
Бих ли го купила отново:да.

Garnier InvisiCool e любимият ми стик - има морски аромат и ухае божествено! Като действие не се отличава от стиковете на другите марки.
Бих ли го купила отново:да (само заради аромата).

                        
                                                                                   Bella <3


2 коментара:

  1. На мен сухия шампоан на Syoss хич не ми допадна, за жалост. Ще пробвам део-то на Balea :)

    ОтговорИзтриване
  2. В момента ползвам сухия шампоан на Balea, но този на Syoss повече ми харесва :) део-то на Bales е must have за мен :)

    ОтговорИзтриване